Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Redigere videofilmer

NYTT TEMA
Blueline2795

Blueline2795
22.03.21 18:37

Jeg har videoredigeringsprogrammet AVS Video Editor. Da jeg bestilte dette hadde jeg en stasjonær datamaskin som benyttet Windows 7. Videoredigeringen fungerte bra på denne. Senere byttet jeg datamaskin, også stasjonær som benytter Windows 10. Etter at jeg byttet til den nye datamaskinen har det vært umulig å få redigert videofilmene mine. Så nå lurer jeg på hva som er grunnen. Det har vel ikke noe med IP adresser å gjøre. Takk for hjelp til å få løst problemet. 

(Innlegget ble redigert 22.03.21 18:39)

InnocentBystander

InnocentBystander
22.03.21 19:37
Blueline2795: Etter at jeg byttet til den nye datamaskinen har det vært umulig å få redigert videofilmene mine.

Det er ein veldig lite informativ feilbeskrivelse... Kva er problemet?

For å ta det enklaste: Har du installert siste versjon av programmet?

hillebillys

hillebillys
04.04.21 23:16
Blueline2795: Etter at jeg byttet til den nye datamaskinen har det vært umulig å få redigert videofilmene mine. Så nå lurer jeg på hva som er grunnen. Det har vel ikke noe med IP adresser å gjøre. Takk for hjelp til å få løst problemet.

IP adresser har med nettsteder og din pc's adresse på internett.
Med andre ord lite med programmer du har kjøpt og installert på pcn. Men kan ha betydning om du laster ferdigredigerte videoer rett ut på en skytjenste.

Uansett så har du kjøpt og betalt for ett edit program som er ren betaling, altså ingen freeware eller trial.

Du har dermed også betalt for support av produsent.
Bruk denne: https://support.avs4you.com/?_ga=2.57085929.2120440949.1617570774-280244013.1617570774

Trolig kan det være noe med lisens nøkkelen når du installerte programmet på den nye pc'n, eller som innocent nevner, har du siste versjon?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg