Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor mye stiger prisen på huset ved byggebygging

NYTT TEMA
Mangano

Mangano
19.08.06 19:28
Jeg skal nå i gang med å bygge en dobbel garasje på 40 m2 grunnflate, med innredet loft og en bod på ca 12 m2 i første etasjen. Dette koster med ca 200.000 kr. Og da lurer jeg på om det egentlig lønner seg med å bygge denne garasjen ??

Vil huset stige like mye eller mer enn det har kostet meg å bygge garasjen ? Hvis feks huset stiger 3 - 400 000 kr i verdi så er det jo en smal sak, men hvis det stiger kun 100 000, så vil jeg ikke få tilbake disse pengene ved evt salg en gang i fremtiden.

"Skip" Mangano
Mangano

Mangano
19.08.06 19:48
Hehe. Garasjebygging selvfølgelig ;)

"Skip" Mangano
Murphy99

Murphy99
20.08.06 11:11
Alt kommer vel an på de tre B'ene i boligbransjen. Men jeg tviler vel på at du kommer til tjene noe på det.
Man bygger vel garasje for at man trenger det, og ikke for å tjene penger.
Høres ut som du ikke har tenkt å selge med det aller første, så det er vel bare å sette igang.

Fiffig overskrift forresten :-)

Murphy's lov:
"If there are two or more ways to do something, and one of those ways can result in a catastrophe, someone will do it"
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg