Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nasty bille/larve under senga

NYTT TEMA
whydontmynamefi

whydontmynamefi
19.07.07 14:36
Fant noen larve-lignende ting under senga her en dag. De er mørkebrune med hvite "striper" på tvers 0,5 - 1cm lange, og små tynne hår som stikker ut av kroppen. De har 6 ben, alle helt fremme på kroppen. De ligner mest larver, men jeg er sannelig ikke sikker. Jeg er en nysgjerrig mann, så jeg tok vare på de som ikke gikk inn i støvsugeren. Jeg la dem i en tom snusboks og gikk på jakt etter en edderkopp. Jeg ville se hvordan edderkoppen tok knekken på slike dyr.

Jeg fant en edderkopp, og slapp den nedi boksen sammen med disse larvene. 5 minutter etterpå fant jeg ut til min forskrekkelse at larvene hadde kverket edderkoppen min, og satt og foret seg på restene.

Det bekymret meg litt. Tenk hvis det er flere av dem? Noen som vet hvilke ldyr jeg er plaget med her? Eller var plaget med, nå har jeg klorvasket hele området rundt senga. Tror de er borte nå.
whydontmynamefi

whydontmynamefi
19.07.07 15:32
Ok, er ikke så redd lenger. Gikk ned i kjelleren og fant tilfeldigvis en mega-eddis. Fanget den og lot den herje rundt i boksen min. Denne gangen var det ikke fair-play engang, eddisen knertet hele gjengen på mindre enn 3 minutt.

Nå slipper jeg eddisen løs under senga, sånn i tilfelle det skulle være noen udyr igjen.
Klikk for å gå tilbake til toppen