Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

tror dem folk er helt komplett idiot??

NYTT TEMA
promille_krapylet
promille_krapyletInnlegg: 27281
26.04.08 08:07

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11472833&sid=xz6cabJISQk586429&WT.svl=Bilde

gidd å betale ca 800.000 for "Eiet tomt på ca. 6062 kvm. Tomten er åpen og har et stort potensiale for landskapsarkitektmessige forbedringer."

for ca 800.000 forventer jeg en hviss standard og ikke oppussingobjekt med "stort potensiale" på dette postnr...

jaggu glad jeg ikke bor i norge ja
kosvines
kosvinesInnlegg: 1611
26.04.08 11:32
For 790 000,- får du 30m2 mange andre steder, og selv på mitt lille tettsted, så selges det tomter for samme pris (uten byggeklausul) som ikke er mer enn 800-1000m2.
Skalleman
SkallemanInnlegg: 6566
26.04.08 16:55
Kanskje det er du krapyl som er dum som ikke ser potensialet i denne eiendommen?

Når du kjøper en eiendom betaler du minst like mye for hva den kan BLI som hva den ER.
promille_krapylet
26.04.08 19:18
Skalleman skrev:
Kanskje det er du krapyl som er dum som ikke ser potensialet i denne eiendommen?

Ser og ser fru blom... 6 mål med hage og pyntesteiner?

Når du kjøper en eiendom betaler du minst like mye for hva den kan BLI som hva den ER.

det er ikke sånn det burde vært. prisen burde vært for HVA det er og ikke det som det KAN BLI
Skalleman
26.04.08 19:56
promille_krapylet skrev:
det er ikke sånn det burde vært. prisen burde vært for HVA det er og ikke det som det KAN BLI

Så for en overgrodd tomt med et råttent hus ved indrefileeten på sørlandskysten, så bør man betale for en rønne med overgrodd hage, og ikke for en kremtomt som kan bebygges med et flott moderne hus?
promille_krapylet
26.04.08 19:58
Skalleman skrev:

tomten har en verdi i seg, det forstår jo tilogmed jeg.

men en nedrivningsklar rønne er ikke værdt noe vel?

Skalleman
26.04.08 20:26
promille_krapylet skrev:
Skalleman skrev:

tomten har en verdi i seg, det forstår jo tilogmed jeg.

men en nedrivningsklar rønne er ikke værdt noe vel?

Nei, men stedet har potensial, og det er det man betaler for. Tror egentlig vi er ganske enige. Mange som kjøper gamle hytter eller hus på kremtomter bare for å rive de og bygge nytt.

Case closed fra min side.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester