Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drammenstips?

NYTT TEMA
Lykke78

Lykke78
28.04.10 10:25

Endelig skal vi kjøpe oss huset vi ønsket oss i mange år, men ikke hadde råd til når vi bodde i Oslo. Vi flytter til Drammen og er så fornøyde:))
Mannen min fikk til og med båtplass på Union Brygge bare i løpet av noen få strakser.

Jeg begynner smått og bli kjent med alle de de søte shoppinggatene, kafeene, elvelivet og Drammensbadet har allerede blitt en stor hit hos barna (og selv liker jeg spesielt veldig godt å lure meg vekk for en liten ansiktsbehandling i Spa-avdelingen mens de andre plasker i vannet;))

Noen som har gode tips på andre aktiviteter i Drammen? Kanskje det er noen ukjente Drammensperler som jeg ikke har oppdaget ennå??

PS!
The Baseballs (+ mange flere) kommer på Elvefestivalen i august. Gleder meg!!!

Hilsen nyinnflyttet Drammensfan

vandreren

vandreren
03.05.10 13:17
Lykke78: Mannen min fikk til og med båtplass på Union Brygge bare i løpet av noen få strakser.

Fikk du ikke båtplass du da?
Vi har nok vært heldigere skjønner jeg som fikk båtplass begge to, attpåtil er det samme plassen så vi klarer oss med en båt. Men det er i Oslo så det blir kanskje litt annerledes.

Link-86

Link-86
03.05.10 18:53

Man må bli invitert inn av en bekjent (tror jeg) , men Aass bryggeri er en artig omvisning med påfølgende smaking i en flott sal det oser historie av. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg