Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Baderomsvifte - 80mm i diameter?

NYTT TEMA
Haugen
HaugenInnlegg: 14280
03.07.10 17:11

Var innom Bademiljø og han jeg snakke med mente at det ikke finnes 80mm diameter. Jeg har en ventil og den er 80mm. Finner bare ikke vifte...

Lines_interiør
Lines_interiørInnlegg: 3
06.07.10 20:46

Hei 

Jeg tror nok at du må opp i en dimensjon på 100mm som er det minste. Så da må du utvide ventilen du har i veggen.

Eller så må du skaffe deg en overgang fra 100-80mm, men denne bygger jo litt ut fra veggen. For så å feste baderomsviften til denne.

Flexit dette blant annet. Selges på Maxbo

For flere råd om interiør: http://www.interiørtips.no/

Haugen
06.07.10 21:18

Takk for svar!

Da får jeg se om det blir noe til å utvide hullet...

Krrristian
KrrristianInnlegg: 1
NonHuman
NonHumanInnlegg: 522
21.06.18 14:32
Haugen: Var innom Bademiljø og han jeg snakke med mente at det ikke finnes 80mm diameter. Jeg har en ventil og den er 80mm. Finner bare ikke vifte...

Utvid hullet er mitt råd.

Dette har litt med kapasitet å gjøre.Kommer du opp i en vifte som er beregnet for 100mm og oppover, er effekten en del større en hva en evnt vifte i 80mm(har ikke sett noe sånt selv)er.

Folkens!Dere må tenke på kapasitet og ikke bare hva som er lettest å smelle inn;)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8364
09.07.18 16:46
NonHuman: Utvid hullet er mitt råd.

Etter åtte år har sikkert Haugen fått vifta på plass...

NonHuman
09.07.18 17:52
InnocentBystander: Etter åtte år har sikkert Haugen fått vifta på plass...

Jeg har lært meg at tråder står LENGE på VGD nå;)

Tok en liten stund før jeg ble oppmerksom på at enkelte innlegg her inne er gamle..

Hvorfor fjernes ikke slike døde tråder?

petterG
petterGInnlegg: 9523
09.07.18 22:03
NonHuman: Hvorfor fjernes ikke slike døde tråder?

Alt er til en viss grad søkbart, i en del underforum finnes det mye god informasjon.

NonHuman
10.07.18 00:07
petterG: Alt er til en viss grad søkbart, i en del underforum finnes det mye god informasjon.

Notert;)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8364
10.07.18 00:20
NonHuman: Hvorfor fjernes ikke slike døde tråder?

Som det har blitt nemnt så finst det nyttig informasjon i gamle trådar. Eg har heller tenkt at trådar burde bli stengt for nye kommentarar etter ei tid. Men ettersom videre utvikling av VGD ikkje skjer, så må vi nok leva med systemet som det er. 

Haugen
15.07.18 19:34
InnocentBystander: Etter åtte år har sikkert Haugen fått vifta på plass...

Hehe, jepp. Ikke bare det, men badet er helt nytt. I tillegg har jeg jo flyttet også, fått meg kjæreste, stor bil, store planer og sikker jobb. Så det går framover :D 

annmag
annmagInnlegg: 8025
18.07.18 01:22
Haugen: badet er helt nytt. I tillegg har jeg jo flyttet også, fått meg kjæreste, stor bil, store planer og sikker jobb. Så det går framover :D

Det var veldig hyggelig å lese Haugen. :o)

Haugen
20.07.18 22:49
annmag: Det var veldig hyggelig å lese Haugen. :o)

Hyggelig! Vi begynner jo å bli litt kjent her inne :D

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester