Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pakketips

NYTT TEMA
annmag
annmagInnlegg: 7638
02.09.11 18:33

Noen som har noen smarte tips å komme med i forbindelse med flyttepakking?  Hvordan er det lurt å pakke?

Butta på en utfordring nå i forbindelse med rammer (Ikke store, men de som får plass i en eske av banankassestørrelse og nedover).  Erfaringen = rammer tar stor plass.  Kom på at det kanskje kan være lurt å separere rammer og glass + bakplater og stue sammen så godt som mulig.  Da vil jeg tro man kan pakke litt tettere.

Tips? Synspunkter?

Dali80_2
Dali80_2Innlegg: 6007
02.09.11 20:59

Rull rammer, med glass og alt, inn i handduker. Teip sammen og skriv innhold på teipen.

annmag
annmagInnlegg: 7638
02.09.11 21:04
Dali80_2: Rull rammer, med glass og alt, inn i handduker. Teip sammen og skriv innhold på teipen.

Ja, men det kan jeg ikke gjøre.  Det blir så altfor, altfor mye.  De små rammene, med glass og bakplater, tar til nå fem banankasser...og jeg må minske det betraktelig.

Dali80_2
Dali80_2Innlegg: 6007
02.09.11 21:21
annmag: Ja, men det kan jeg ikke gjøre.  Det blir så altfor, altfor mye.  De små rammene, med glass og bakplater, tar til nå fem banankasser...og jeg må minske det betraktelig.

Da har du for mange bilder!

Digital fotoramme tar mye mindre plass.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg