Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Elendig service på Maxbo

NYTT TEMA
Romareiser
RomareiserInnlegg: 37
04.07.13 21:41

Sommeren 2011 kjøpte jeg en Gardena kantklipper med alt tilbehør. I løpet av den tiden jeg har hatt den er den vel brukt fem, seks ganger. Herligheten kostet vel et par tusen kroner. Da jeg skulle ta den i bruk i år, etter lading, var den helt død.

Herligheten var kjøpt på Maxbo Tjøme. Gad vite hvor mange tusen kroner vi har lagt igjen årvisst etter 30 år på øya. 

Derfor er det trist å bli møtt med en avvisende ekspeditør fordi jeg etter 1 1/2 år ikke hadde kvittering. Jeg antar at Maxbo er en så stor kunde at Gardena

ikke forlanger dokumentasjon for når produktet var kjøpt. 

Heldigvis er det andre steder i Tønsberg og omegn å handle verktøy og byggevarer. Vi skal bygge ut 50m2 på hytta i høst. Der røyk Maxbo som leverandør gitt!

Skaumannen
SkaumannenInnlegg: 6278
05.07.13 12:42
Romareiser: Der røyk Maxbo som leverandør gitt!

Er ikke det like greit, Maxbo=Maxpris og er blandt de mest dyre av byggevarekjedene.

Det er enkelte, faste varer som har en fast lavpris, men det er likevel samlet sett en veldig dyr kjede.Jeg benytter dem veldig veldig lite.

Romareiser
RomareiserInnlegg: 37
05.07.13 20:11

Det er ikke mange alternativer her ute i havgapet. Litt dumt det her, er ellers godt fornøyd med Maxbo Tjøme. Hyggelige og flinke folk. Hadde det vært en Coop her hadde det ikke vært noe problem. Coop har kjøpsgaranti, og de spør ikke om kvittering. Bare så synd at Coop Bygg ikke er her i nærheten.

Skaumannen
SkaumannenInnlegg: 6278
06.07.13 10:47
Romareiser: Det er ikke mange alternativer her ute i havgapet. Litt dumt det her, er ellers godt fornøyd med Maxbo Tjøme. Hyggelige og flinke folk. Hadde det vært en Coop her hadde det ikke vært noe problem. Coop har kjøpsgaranti, og de spør ikke om kvittering. Bare så synd at Coop Bygg ikke er her i nærheten.

Merkelig.En skulle tro flere av de store byggvarekjedene holdt til på Tjøme.Er jo et veldig pop feriested med mange pengesterke mennesker..

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8333
06.07.13 11:01
Romareiser: Hadde det vært en Coop her hadde det ikke vært noe problem.

Nermaste Coop Bygg her er eg bur har så dårlig service at alt anna blir uvesentlig. Eg håpar den butikken er eit unntak, for eg har ingenting mot Coop (eller andre kjedar for den del).

bjoro
bjoroInnlegg: 28305
09.07.13 08:51
Romareiser: Derfor er det trist å bli møtt med en avvisende ekspeditør fordi jeg etter 1 1/2 år ikke hadde kvittering. Jeg antar at Maxbo er en så stor kunde at Gardena
ikke forlanger dokumentasjon for når produktet var kjøpt.

Maxbo er synderen fordi du ikke hadde kvittering. Jøss............

Vi har en veldig god kjøpslov i Norge som gir kunden veldig store rettigheter. Bare en ting blir stort sett forlangt av kunden..............ta vare på kvitteringen.

Kunden har alltid rett, alltid....... og i dette tilfellet også når kunden gjør feil.

Unnskyld meg, men kravet ditt, og furtingen din virker litt tøvete.

taknina
takninaInnlegg: 37129
09.07.13 09:00
Romareiser: Sommeren 2011 kjøpte jeg en Gardena kantklipper med alt tilbehør. I løpet av den tiden jeg har hatt den er den vel brukt fem, seks ganger. Herligheten kostet vel et par tusen kroner. Da jeg skulle ta den i bruk i år, etter lading, var den helt død.

Og skulle alle fått ny vare uten kvittering når varene knelte så hadde prisen vært fire tusen . Noe som uansett ikke er mer enn en helaften med kona ute og knapt nok det .

bjoro
bjoroInnlegg: 28305
09.07.13 12:29
taknina: enn en helaften med kona ute og knapt nok det .

En helaften med kona ute.......og knapt nok det...?

Med kona koster en helaften ute 598 kroner. Uten kona fort 4219,-

....og snaut nok det.

Kjerringa er så gnien at hu tar med seg dressing hjemmefra.

taknina
takninaInnlegg: 37129
09.07.13 14:25
bjoro: Med kona koster en helaften ute 598 kroner. Uten kona fort 4219,-

Slik var det ja :-)))

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester