Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rgb led strips

NYTT TEMA
Wulfgari
WulfgariInnlegg: 644
16.05.18 09:53

Hei! Jeg driver å bygger meg en dedikert hjemmekino. I taket skal jeg ha himlingssystem med fiberoptiske stjerner. Rundt skal jeg spotkasse med rgb led strips, som blir et slags skumringslys opp mot himlingen.

Jeg leser at led strips mister endel styrke på slutten av ei remse om man skal ha lengre enn 5 meter på et adapter? Siden jeg må ha ca 20 meter rundt hele taket, hvordan skal jeg på best mulig måte få til dette?

Må jeg ordne meg 4 stikkontakter oppe i renna ved spotkasse som led strips skal ligge oppi, og går det da eventuelt å sammenkoble alle 4 adapter og ledstrips på en og samme kontroller, selv om de fleste slike pakker kommer med hver sin kontroll?

Jeg driver blant annet å ser på produkter hos lightinthebox.com so har ganske rimelige. Eller kanskje noen vet om andre nettsteder som har noe bedre til tilsvarende priser? 

(Innlegget ble redigert 16.05.18 09:56)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester