Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fagskole, muligheter?

NYTT TEMA
lakkalauren
lakkalaurenInnlegg: 2
23.01.13 12:18

Hei.

Jeg jobber idag på et mekanisk verksted som cnc-operatør. Jeg har hus, bil, kone, et par unger, altså godt etablert.

Jeg ønsker å ta mer utdanning og da er teknisk fagskole maskin som er aktuellt. Dette er egentlig for å ha muligheten for å gå videre i ny jobb om jeg ønsker dette senere i livet. Jeg har løsning på alt det økonomiske i de 2 årene jeg har skole, så den bekymringen har jeg ikke. Frykten for en utrygg fremtid om jeg slutter i dagens jobb er egentlig det som holder meg igjen.

"problemet" er at jeg trives veldig godt med det jeg gjør i dag, men vet at jeg på et stadie i livet vil bli lei av det jeg driver med, og ønsker å gå videre. Er teknisk fagskole veien å gå? Er det jobbmuligheter etter endt fagskoleutdanning? Skal jeg bare kaste meg uti det og gå fagskole? Er veldig motivert for å fullføre denne utdanningen, da intressen for faget er stort.

RvGud
RvGudInnlegg: 1917
26.01.13 17:09
lakkalauren: Er det jobbmuligheter etter endt fagskoleutdanning? Skal jeg bare kaste meg uti det og gå fagskole? Er veldig motivert for å fullføre denne utdanningen, da intressen for faget er stort.

Jobbmulighetene er stor. Denne linjen er utrolig givende, men krever at du står på og har mange kvelder med lekser. 

Går andre året nå, og har begynt å se etter jobb.
Men for all del, ikke gå på Fagskolen i Ålesund!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg