Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tok Bachelorgrad på 1,5 år

NYTT TEMA
GerrardSupermann
GerrardSupermannInnlegg: 2823
28.01.14 10:24

http://www.himolde.no/aktuelt/Sider/tipsene-terningene-psykoanalysen.aspx

Finnes vel nok av folk som har gjort dette, men jeg blir like imponert hver gang. I tillegg har jo denne hyggelige fyren et ok snitt også. Flere tilfeller av folk som har tatt Bachelorgrad på 1 år? Med ok snitt?

quentez
quentezInnlegg: 21196
28.01.14 13:28

Forsåvidt imponerende nok, men jeg stiller spørsmålstegn ved vanskelighetsgraden og den relative konkurransen ved en såpass liten skole som dette. Han omtaler blant annet introduksjonskurset i statistikk som sinnsykt vanskelig, og det samme går igjen på bedøk-kursene som er 30 (!!) studiepoeng alene. Synes også det er merkelig at det verken er semester- eller bacheloroppgave involvert.

Føler meg rimelig sikker på at han skulle fått det adskillig tøffere med å replikere disse resultatene på NHH eller siv.øk-linjen ved BI.

Helena_M
Helena_MInnlegg: 9648
07.02.14 13:09
GerrardSupermann: Flere tilfeller av folk som har tatt Bachelorgrad på 1 år? Med ok snitt?

Imponerende!

Men det livet der misunner eg ikke i det hele tatt. Det var litt av noen karakterer han kunne vise til.

(Innlegget ble redigert 07.02.14 13:13)

Klikk for å gå tilbake til toppen