Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

nav og lege avtalt ingen sykemelding

NYTT TEMA
smurfe

smurfe
02.05.14 06:49

Har trøbbel for tiden nå med nav og legen + praksis plassen min,

Vel irriterer meg noe voldsomt over dette skriver dette rett og slett for og få det ut.

jeg går nå på aps via nav var på møte med nav og lege, de seg imellom bestemte seg for at jeg ikke skulle sykemeldes uansett hva det var.

Jeg har slitt med angst og plaget med føttene i perioder, har nå hatt en periode med verk i fot og ryggen det var så ille at jeg nesten ikke klarte å gå, fikk et familie medlem til og kjøre meg til legen, kom opp på kontoret og ble sjekket,forklarte da til legen at musklene er veldig stram i foten og fikk da beskjed at jeg ikke hadde noen muskel dær,? spurte så etter en sykemelding,fikk da beskje at hun hadde avtalt med min saksbehandler på nav at jeg ikke skulle ha sykemelding hun hadde lovet saksbehandler at jeg ikke skulle ha det.

måtte da bare fare dærfra uten noe spessielt hjelp.

kontaktet da en annen lege og fikk sykemelding fra den legen.

Er dette rett/lovlig av legen min og holde på på denne måten

dette er ikke første gangen heller at legen har nektet sykemelding når jeg egentlig har hatt rett til det.hun tar meg heller ikke seriøst blir en smule frustrert over dette.

så har vi praksis plassen da som det bare er stress på,har fått en del ugyldig fravær dærfra i og med jeg ikke ble sykemeldt når jeg ikke kunne arbeide,de sente inn klage til nav at jeg ikke hadde vært på jobb så nå står intekta mi i en tynn tråd. er nå så drita lei har på grunn av dette fått angsten tilbake i tilleg.

Hva skal jeg egentlig gjøre hær kommer jo ingen vei??

Beklager skrivefeil og rot

takker for svar

keizersoze

keizersoze
06.05.14 15:49

Første jeg ville gjort var å bytte fastlege.

Ikke alle som har pondus.

Lykke til.

Referee799

Referee799
07.05.14 21:53
smurfe: kontaktet da en annen lege og fikk sykemelding fra den legen.
Er dette rett/lovlig av legen min og holde på på denne måten

Den andre legen burde jo aldri gitt deg sykemelding siden h*n tydleigvis ikke er fastlegen din. Og det er ingen som har krav på sykemelding fra noen som helst....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg