Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Engelsk språkkurs?

NYTT TEMA
konkylie

konkylie
23.05.14 19:23

Jeg skal mest sannsynlig på utenlandsreise neste år gjennom utdanningen min og ønsker å bli flinkere i engelsk, både for å øke sjansene mine som søker og for å kunne kommunisere bra under oppholdet. 

Noen som har forslag til gode språkkurs på nett eller evt. i butikk, eller kurs man kan delta på fysisk? Har søkt litt rundt på nettet, men er mye der som ikke tilsvarer hva jeg har økonomi til, og så er det litt kjipt å måtte betale i dyre dommer om det ikke var helt det man var ute etter. Skulle gjerne hatt et bra kurs til en bra pris, som jeg har utbytte av. Må kunne tas i tillegg til jobb i løpet av en sommerferie. 

jeangabin

jeangabin
25.05.14 17:51

Vel, det spørs hvor flink du er i utgangspunktet. Er du litt dårlig i engelsk kunne du ha nytte av et av de autmatiske kursene, enten babbel.com eller en piratversjon av programvaren rosetta stone.

Neste nivå over dette er å ta engelsktimer over skype på nettet. Dette kan du gjøre mange steder.. lingq.com har en tjeneste for skypetimer, men det finnes mange andre. 

Så vil jeg be deg sjekke om det finnes noen gratis mooc kurs for engelsk, sjekk hos udacity, coursera og edx først. 

konkylie

konkylie
25.05.14 21:30

Ok, tusen takk for svar! 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg