Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ta kontakt etter andregangsintervju?

NYTT TEMA
exo_

exo_
31.05.14 10:44

Hei!

Onsdag denne uken var jeg på andregangsintervju hos en bedrift jeg gjerne vil jobbe hos. Problemet er bare at det ikke ble sagt noe om prosessen videre. Ei heller spurte jeg om dette. Og jeg har ikke hørt noe siden.

Det de sa, var at det var 50/50 mellom meg og én annen. Det jeg da lurer på er om det er noe jeg kan gjøre i mellomtiden for å vippe det hele i mitt favør, for eksempel skrive en hyggelig "motivasjons-mail" eller noe annet? Veldig frustrerende å gå og vente - i tillegg ønsker jeg å få tilbudet.

All korrespondanse foreløpig har foregått via mail, så det ville hvertfall vært litt smårart om jeg skulle ringt dem eller lignende. Ikke veit jeg helt hva jeg skulle sagt heller. Det jeg frykter, er at jeg ikke får jobben og kommer til å angre på at jeg ikke var mer frempå etter andregangsintervjuet.

Noen med tips?

På forhånd, tusen takk!

haraldwno

haraldwno
31.05.14 19:06

Ring og forhør deg!

Du viser engasjement og interesse, noe som alltid teller i din favør.

TheBracket

TheBracket
01.06.14 14:31

Du kan ringe og høre. Legg til at du fortsatt er interessert. Spør om når du kan forvente et svar da det er andre bedrifter inne i bildet du også er i en prosess med. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg