Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Muntlig eksamen matematikk 10.trinn

NYTT TEMA
Apslis

Apslis
03.06.14 08:47

Hei, 

Jeg kom opp i matematikk i muntlig eksamen og trenger hjelp til både oppgaver og oppsett av presentasjonen.

Jeg kom opp i hovedtemaene Geometri og måling og har fått informasjon som jeg kan benytte i oppgaven som er dette:
-Bygget koster 44 millioner og de har 20 millioner i egenkapital
-Barnehagen trenger også en egnet scene som skal plasseres i et klasserom. denne bør ha et samlet areal på 10m^2 og en høyde på 0,2m. Scene skal fylles med et lyddempende stoff som koster 300,- kr pr m^3.

Jeg trenger inspirasjon, ideer og hjelp til å finne den kreative delen av hjernen min. Jeg går på 10'ende trinn og har 6'er i matte så matten er intet problem. Prøv å hold dere til 10'ende klasse pensum, nemlig ikke noe triogeometri og andregradslikninger.

Skal ha eksamen om 24 timer, så hadde hjulpet veldig med raskt svar.

Tusen takk! Hvis det er noe dere lurer på, bare spør.

(Innlegget ble redigert 03.06.14 08:50)

kingmorten

kingmorten
03.06.14 11:57

hei!

jeg kom også opp i matte muntlig... jeg går i 10. trinn og lurer veldig på hvordan spørsmålene etter foredraget blir. blir spørsmålene basert ut i fra foredraget, eller kan sensor/ eksaminator stille helt andre spørsmål som en ikke har nevnt i presentasjonen?

Thpe

Thpe
04.06.14 10:18
kingmorten: blir spørsmålene basert ut i fra foredraget,

Dette.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg