Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lønn ufaglært U/ansiennitet i ISO-faget

NYTT TEMA
VigiigiV
VigiigiVInnlegg: 3
07.03.18 03:59

Hei, har blitt satt opp til kurs i overflatebehandling i regi av NAV . Lurer i den sammenheng på hva jeg kan forvente å tjene om jeg reiser ut offshore i etterkant? Hva ligger timelønnen på eks. offshoretillegg for en ufaglært?

VigiigiV
07.03.18 12:16

Ingen som har kjennskap til dette, eller ISO faget?

VigiigiV
07.03.18 16:45

??

slafse
slafseInnlegg: 524
09.03.18 10:46
VigiigiV: Hei, har blitt satt opp til kurs i overflatebehandling i regi av NAV . Lurer i den sammenheng på hva jeg kan forvente å tjene om jeg reiser ut offshore i etterkant? Hva ligger timelønnen på eks. offshoretillegg for en ufaglært?
molishani
molishaniInnlegg: 2190
09.03.18 11:48

164 kroner timen uten fagbrev og erfaring (fellesoverkomst byggfag 2014-2016. Har kanskje gått noe opp siden da, men antakelig ikke mye). Er du heldig og kommer offshore (tviler på at det er mulig i dag) vil du få offshoretillegg, pluss diverse andre tillegg, som gjør at du havner på en anstendig lønn.

Men uansett, du er ikke akkurat på lønnsadelen, ikke for ingenting at denne arbeidsgruppen blir kalt Nordsjøens jordbærplukkere, som til tross for at de har den farligste jobben, blir belønnet med den laveste lønna. Tror jeg ville anbefalt deg å ta en anstendig utdannelse, med mindre du liker å bli behandla som dritt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg