Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lønn etter endt utdanning

NYTT TEMA
Reddington1
Reddington1Innlegg: 81
20.11.18 01:37

Hei! Jeg tar pr nå en bachelor i markedsføring, samtidig som jeg jobber deltid som kundebehandler  i bank. Har jobbet siden i sommer, og har en lønn på ca 180 kr/t +kveldstillegg. 

Skal skrive bachelor etter jul, og ønsker å starte jobbe fulltid etter endt utdanning. Noen med erfaringer eller kjennskap til hvor mye det er vanlig å øke i lønn etter at man er ferdig med utdanningen innenfor dette yrket/fagfeltet? Trenger ikke nødvendigvis være samme bank, kanskje noen med erfaringer rundt startlønn som kundebehandler i bank med bacheloren i boks? 

Takk på forhånd. 

Mikey666
Mikey666Innlegg: 868
29.11.18 21:11

Tror ikke det vil ha noe nevneverdig innvirkning på lønna di. Så lenge  du ikke kan argumentere for at markedsførings-bacheloren din kan føre til at du gjør en bedre jobb som kundebehandler eller får en bedre stilling i selskapet så tror jeg nok du kan glemme noe nevneverdig lønnshopp.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester