Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trenger hjelp til Engelsk fagdag!

NYTT TEMA
Simenrrr
SimenrrrInnlegg: 13
10.12.18 20:59

Hei! Skal ha fagdag i Engelsk snart og har fått oppgåve å snakke om "News Reporting". Er nesten ferdig med presentasjonen, men er litt usikker på kva eg skal snakke om her:

Eit av punkta var at eg måtte snakke om "language" om det er avansert eller enkelt og "grammer". Det andre punktet var kva slags grupper (ungdommer, voksne, rike, fattige osv) leser dette.

Her er nyheten som eg skal snakke om : https://www.dailymai...at-Pyramid.html

Korleis skal eg forklare språket og grammatikken? og kva slags "grupper" leser desse nyhetartikkler?

missChance
missChanceInnlegg: 50262
13.12.18 21:25
Simenrrr: grammer

grammar

Språket er for øvrig ganske enkelt. 

Når det gjelder alder osv. på lesere, kan du søke på Daily Mail readership + reach og wikipedia om MailOnline.

Daily Mail er sett ned på av mange, og er nok ikke favorittavisen til rike og høyt utdannede. Allikevel er det mange som leser den. Litt som Se og Hør, som ingen leser, men alle vet hva skriver. 

De regnes som konservative, særlig papiravisen, men særlig på nett er det mye sladder og kjendiser, noe som vel tyder på at leserne setter pris på det.

serk
serkInnlegg: 739
16.12.18 01:17
Simenrrr: Hei! Skal ha fagdag i Engelsk snart og har fått oppgåve å snakke om "News Reporting". Er nesten ferdig med presentasjonen, men er litt usikker på kva eg skal snakke om her: Eit av punkta var at eg måtte snakke om "language" om det er avansert eller enkelt og "grammer". Det andre punktet var kva slags grupper (ungdommer, voksne, rike, fattige osv) leser dette. Her er nyheten som eg skal snakke om : https://www.dailymai...at-Pyramid.html   Korleis skal eg forklare språket og grammatikken? og kva slags "grupper" leser desse nyhetartikkler?

Hei!

Språket og grammatikken i nyhende-saka som du nemner, bør vere god.

Dailymail er ei god avis!

Om du skal skilje mellom ulikt språk i ei engelsk avis, bør du tenkje på avsendar.

Er det ungdom, vaksen, rik eller fattig som har skrive teksten/teksten har vorten skriven for? Og skilje bør du forstå ut i frå om språket er formelt/korrekt eller borneleg/ungdomeleg, har snobben sine ordval eller fattige sine trøystande ordval over livet sin lagnad.

Men har avisa verkeleg ulikt språk til ulike lesarar slik du antyder? Då må eg verkeleg sette meg betre inn i engelsk journalistisk tradisjon.

Rett nok har BBC nytt folk med aksent til å lese saker frå ulike verdsdelar. Td har ei indisk sak vorte oversett og lesen med aksent. Denne praksisen trur eg berre BBC står for. Og ho er tåpeleg!

Grad
GradInnlegg: 343
25.12.18 20:20

Hvis du måtte lære ukrainsk eller russisk, ville jeg hjelpe deg. Men på engelsk er jeg dårlig.

Jeg lærer norsk, og jeg har også problemer med denne mangelen på praksis.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester