Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Truck T8 lønn

NYTT TEMA
Avantii
AvantiiInnlegg: 47
12.04.19 06:39

Jeg lurer på om det lønner seg å satse på en videre logistikk karriere innen trucker over 10 tonn, hvis noen har erfaring eller tips, med tanke på lønn?

Jeg har T1-4 med 7 års erfaring, lappen klasse B, og fagbrev i logistikk. Samt ringehjelp på arbeidsplass hvor det kjøres T8 med container oppheng, så erfaring etter sertifikat skal vel gå greit nok. Jeg er usikker på om dette er smartest, eventuelt ta videre utdannelse i forsyningskjeder og/eller innkjøp, samt heller satse på logistikk planlegging?

Og ja, jeg er fullt klar over at truckførere med T8 ofte har bedritne arbeidstider, men det kan jeg fint leve med.

Alle erfaringer eller tips blir satt stor pris på

vacn
vacnInnlegg: 38
01.05.19 18:17

får nok ikke mer i lønn med t8,er nok heller hva/hvor jobben er,og hvor bra de betaler der.

har selv t8,om du skal kjøre med conteiner oppheng,så må du også ta tilleggskurs,heter vel t8.1 eller noe da tror jeg

har du t4,så er det litt teori,teoriprøve og oppkjøring,så har du t8,var gjort på et par timer for min del,så er det sikkert litt extra for og ta conteiner oppheng

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg