Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er det lett å få butikkjobb i 40 årene?

NYTT TEMA
Siljan
SiljanInnlegg: 84
25.10.19 09:59

Andre som har lykkes med det i samme aldersgruppe (40 pluss)?

Jeg søker og søker, men tiltross for lang butikkerfaring så har jeg ikke lykkes ennå. Har søkt for fullt i halvannet år. 

Jeg får inntrykk av at jeg er litt ut av markedet pga alder. Men fortsetter å søke. Nav vil ikke hjelpe meg fordi jeg har en deltidsstilling forløbig. Men den jobben er for usikker, så jeg er nødt å søke annen jobb. 

travelbear
travelbearInnlegg: 25
17.01.20 17:46

Tror det er mange søkere til de jobbene. Hørte en butikk i middels stor by hadde flere hundre søkere.

(Innlegget ble redigert 17.01.20 17:47)

Mafiakødd
MafiakøddInnlegg: 12926
23.01.20 18:17
travelbear: Tror det er mange søkere til de jobbene. Hørte en butikk i middels stor by hadde flere hundre søkere

Det kan nok godt stemme, butikkene har et "luksusproblem" slik virker det som. Mye ungdom som søker disse jobbene, har en bekjent som er butikksjef på en spar butikk.. han fortalte at de hadde fått inn over 300 søknader på en stilling som i hovedsak kun dreide seg om helgejobbing/tilkalling. 

Klikk for å gå tilbake til toppen