Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Cut e ferdighetstester

NYTT TEMA
William_S3
William_S3Innlegg: 5926
28.10.19 14:12

Noen som har vært borti disse? Har vært borti det et par ganger i forbindelse med jobbsøking og føler alltid at jeg får en dårlig score uansett og derfor blir valgt bort pga dårlig score. Jeg anser også testene for å være meningsløse fordi de måler rare ting som feks hvor god du er til å spille et slags spill samtidig som du gjør unna mattestykker og bokstavrekke du skal krysse av om det er to bokstaver i rekka. 

Får helt noia når jeg kommer borti slike tester uansett og føler meg uansett dum når jeg får en dårlig score. 

Canucks
CanucksInnlegg: 75659
29.10.19 11:23
William_S3: Noen som har vært borti disse?

Ikke stress når du gjør de, disse testene er ikke ment for at man skal få 100% score uansett, avhengig av hva slags jobb du søker på sørg for og ta deg tiden du evt. har til rådighet, da de ofte går på begrenset tid og fokuser på å gjøre så mye riktig som mulig.

Får du noia når du begynner på disse testene har du alt tapt før du begynner. 

Om du får testene sendt hjem til deg og kan gjøre de hjemmefra med lenke og ikke sitter i et lukket rom på stedet du søker kan du alltids også bruke en venn eller et familiemedlem som er med deg når du gjør den også. Det kan kanskje ta av noe press, for er ikke slik at om du går videre til neste runde at du vil bli spurt om dine resultater i disse testene for og si det sånn.

(Innlegget ble redigert 29.10.19 11:23)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg