Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor de skal lete programmet for å studere

NYTT TEMA
Grad

Grad
20.10.20 20:29

Kanskje noen vet hvor de skal lete programmet for å studere ved universitetet.

Bachelor med utdannelse innen automatiker eller elektromekaniker.

Homo_Erectus

Homo_Erectus
20.10.20 22:40
Grad: Kanskje noen vet hvor de skal lete programmet for å studere ved universitetet. Bachelor med utdannelse innen automatiker eller elektromekaniker.
Grad

Grad
21.10.20 18:53

Takk for ditt svar. Jeg prøver å finne en læreplan. For å sammenligne poengene for dette systemet.

ECTS (European Credit Transfer System) 

Bachelor i dette systemet = 240 studiepoeng i Norge

Universitetet gjorde to feil i vitnemålet mitt (den ene i registeret) og den andre med studiepoeng. Feilen som var i registret er allerede løst.

Men situasjonen med den andre feilen er mer komplisert. De vil gjøre om vitnemålet. Og siden jeg studerte to ganger i løpet av mange år. Da får jeg mange disipliner der jeg studerte gammelt og nytt. Og fra dem må jeg velge de riktige fordi alle fagene ikke passer i vitnemålet.

(Innlegget ble redigert 21.10.20 19:08)

AccountsReceivable

AccountsReceivable
22.10.20 11:50
Grad: Men situasjonen med den andre feilen er mer komplisert. De vil gjøre om vitnemålet. Og siden jeg studerte to ganger i løpet av mange år. Da får jeg mange disipliner der jeg studerte gammelt og nytt. Og fra dem må jeg velge de riktige fordi alle fagene ikke passer i vitnemålet.

Det enkleste er nok å prate med en rådgiver ved universitetet der du studerte. Forklar hva du mangler klarhet i og si at det tidligere også har vært feil som i ettertid har blitt ordnet opp i, de vil nok i det minste kunne hjelpe deg i riktig retning.

(Innlegget ble redigert 22.10.20 11:51)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg