Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Få Hapå med ananas-smak attende!

NYTT TEMA
Laurentius

Laurentius
25.11.07 10:46
Det er lenge sidan no, men for ein del år sidan eksisterte det altså Hapå med ananas-smak, noko som var velsmakande for dei fleste av oss, men så slutta altså Nestle å produsere dette pålegget. Dersom du ynskjer at dette produktet kjem attende, så gå til denne sida: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1313 og for all del, skriv til Nestlè sjølv òg dersom du kjenner for det. Eg hadde i utgangspunktet tenkt å starte ein underskriftskampanje på eiga hand, men sidan nokon allereie har gjort det, viser eg berre til hennar liste.

Eg må vedkjenne det at sidan Hapå slutta med Ananas-smak har ikkje eg rørt det påleggsmerket (dei har visstnok karamell eller sjokoladesmak no for tida). Bli med og bring den gode Hapåen attende!
muzzIe

muzzIe
25.11.07 10:52
Hapå med ananassmak hørtes grusomt ut.
Octo

Octo
25.11.07 13:51
Husker godt den gangen jeg smakte det. Aldri mer!
Peanut2

Peanut2
25.11.07 19:39
Både den originale (karamellisert melk-smak) og sjokolade-hapåen er da skikkelig gode!!! Ananas-varianten var en nyere versjon, men det var nok ikke den det gikk mest av. Jeg vil dog, som deg, gjerne ha den tilbake... :)
fragment

fragment
25.11.07 19:40
Jeg mener å huske at jeg egentlig aldri likte Hapå som liten noe særlig godt, men tok allikevel sjansen på å smake det igjen for et års tid siden, bare for gøy. Det var fremdeles ikke noe godt. Jeg kan aldri tenke meg at varianten med ananassmak er/var noe bedre.
tikk

tikk
25.11.07 22:03
Det var grusomt og derfor eksisterer det ikke lenger.
DrSchwei

DrSchwei
26.11.07 20:00
Har ikke smakt Hapå på 25 år tipper, jeg. Det rareste med Hapå er jo hva navnet betyr ..
Fortuna32

Fortuna32
26.11.07 22:02
åååå jeg og savner ananas hapå...
Men dog, Hamarpålegg med sjokoladesmak mørk type er enda mer savnet....
Laurentius

Laurentius
26.11.07 23:11
Eg trur dei som meinar Hapå med ananas smakar dritt, er mellom dei som heller ikkje likar ananas på pizza eller salat. Med det er vei vel ganske forutinntatte i dette spørsmålet :)
Bart1

Bart1
27.11.07 09:08
DrSchwei skrev:
Det rareste med Hapå er jo hva navnet betyr ..
Hva er så rart med Hamarpålegg? Bare lurer liksom...?
Freitas

Freitas
27.11.07 15:07
Ananas-HaPå er for meg et slags barndomsminne fra omtrent midten av 70-tallet. Da kom det iallfall på butikken i bygda der jeg bodde, derfor kan jeg tidfeste det. Husker at det umiddelbart ble min favoritt, men det varte ikke så mange år. Slutta stort sett å like søtt på brødskiva omtrent 5 år seinere, husker ikke når det forsvant fra hyllene.
DrSchwei

DrSchwei
27.11.07 20:10
Ospå, Ålpå, Bopå... hadde jo vært navnet på pålegget omdet hadde vært laget i Oslo, Ålesund,Bodø... f.eks. Hapå er greit nok det. Det har jo dobbel betydning.
erib

erib
29.11.07 09:29
Jeg hater ananas! Men elsket ananasHapå. Smaker ikke ananas i det hele tatt.
Få det tilbake, nå!

-erib
notlob

notlob
01.12.07 23:16
Laurentius skrev:
Det er lenge sidan no, men for ein del år sidan eksisterte det altså Hapå med ananas-smak, noko som var velsmakande for dei fleste av oss, men så slutta altså Nestle å produsere dette pålegget.

-----------------

Grunnen til at man sluttet å produsere det har overhodet ikke streifet deg?

Omtrent like ille som rødtopp.
notlob

notlob
01.12.07 23:20
Freitas skrev:
Slutta stort sett å like søtt på brødskiva omtrent 5 år seinere,

--------------

Jeg er faktisk mer fascinert enn betenkt over folk som liker sjokoladepålegg på brød. Ja, jeg spiste mye sjokade - det enste som var noenlunde ok - på brødskiver da jeg var barn, men grøsser ved tanken nå i dag. Sikkert derfor jeg heller ikke er spesielt glad i kaker.
emilshamloo

emilshamloo
11.09.12 21:24

Hei, for meg som ikke har noen barndoms minner om hapå ananas er det litt vanskelig å forestille meg så mye flotte komentarer, men gjennom dette har jeg prøvd å lage en produktanmeldelse av hapå ananas. Den kan leses her:

http://www.supermarket.no/blogg/hapa-ananas/

mvh
Emil

DrSchwei

DrSchwei
12.09.12 13:10

Artig! Det var mange andre morsomme anmeldelser der også. Alltid interessant å lese hva andre mener om produkter.

Men HaPå Ananas synes jeg vel egentlig aldri var noe god. Men husker at min onkel gjerne bukte HaPå, også Ananas-utgaven.

Arcticblue

Arcticblue
09.10.12 19:00

Gleden var stor da butikkeieren i min lokale butikk spurte om jeg hadde kikka i hylla hvor dem har HaPå og jeg skjønte med en gang at hun hadde fått inn en eske med dette deilige produktet.

Smaksmessig var det nok omtrent slik jeg husker det, konsistensen derimot følte jeg var noe annerledes, altså det virket mykere enn hva jeg husket det var tidligere.

Og siden jeg er på slankern... så blir det ikke mange skivene med dette deeeeeilige pålegget dessverre :-P men noen smak må man jo bare ha.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg