Noen som har testet de nye laksepølsene? De har ikke kommet til en butikk nært meg så langt.

Synes ikke de var gode i det hele tatt. Fisk er bedre i vanlig form!

De var gode på grillen faktisk, ble positivt overrasket. Kjøpte lakseburgere også, de likte jeg ikke i det hele tatt, men jeg prøvde de som hamburgere da, kanskje bedre sammen med poteter..

De smaker i hvert fall ikke som vanlige pølser, er jeg blitt fortalt.

De smaker mer... laks lizzom... Burgerene ble for mye laksesmak, og klarte ikke helt venne meg til det, når jeg spiste hamburger.

Smaker og lukter nesten som vanlige pølser, men er noe med de som jeg ikke klarer å sette ord på. Holder meg til ordentlig vare.

Hvor mye laks er det egentlig i disse pølsene?

en liten glad laks? nei jeg aner ikke..

Kjøpte Toro fiskesuppe her om dagen. Ble litt overrasket da jeg leste bak på posen og fant ut at det ikke var mer enn 6,5% fisk i suppa. Følte meg nesten litt... lurt.

Så vidt jeg finner ut er det 65% laks i pølsene? det var jo enormt i så fall.. Mills som har de.

Mye laks i dem ja, men så koster de jo deretter også.

....selv ungene mine som er ville etter grillpølser, grein på nesa av dette "produktet".
Det smaker kyllingpølser stekt i tran.....
Usj!!

Det stod noen på Grønland Torg og delte ut disse her en dag. Testet 2 av 4 i pakken i dag. Resten gikk i søpla.
Testet først med sweet chili saus - helt greit. Men konsistensen på pølsene var fæl, og det var for lite laksesmak.
Testet deretter med ketchup - toltal krasj i smaken. Grusomt!
Med litt sweet chili så er det spiselig, men konsistensen er frastøtende. Produktet totalt sett ikke så ille som jeg trodde, men selvsagt ikke noe jeg kjøper.

Dette vil neppe vare lenger på markedet enn fiskepølser flest.

For lite laksesmak? Tuller du eller? Det er _mye_ laksesmak i de og meningen var at det ikke skulle smake mye fisk for at ungene skulle like dem.
Uansett synes jeg de vonde.
Da spiser jeg heller vanlig grillkorv, eller en sjelden gang ren laks, ikke dette slum-produktet som sikkert bare er slakteriavfall.

Poenget med pølsene ifølge reklamen er at det skal være pølser av laks som smaker som vanlig pølse. Dette er helt feil, smaker som dårlig laks synes jeg. Hva som er poenget skjønner jeg ikke. kjøp heller vanlig laks da får du hvertfall noe som smaker godt.

Halvis OT, prøvde lakseburger idag. Den får stryk av meg, Smakte dårlig og gammel laks

TT, kommentaren "Da spiser jeg heller vanlig grillkorv, eller en sjelden gang ren laks, ikke dette slum-produktet som sikkert bare er slakteriavfall" er noe underlig. Hva tror du grillpølser består av?

Jur, øyebryn og rasshøl. Jeg refererte til slakteriavfall af fisk, noe som forekommer meg mer motbydelig enn slakteriavfall av storfe.

Aha, da har vi enkelt og greit et forskjellig forhold til dette. Jeg foretrekker fiskeslo framfor kuetterladenskaper.

Hvorfor ble jeg ikke overrasket mon tro?

Fordi vi kjenner hverandre for godt.