Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

"Spesielt utvalg" på Hamar

NYTT TEMA
fazz
fazzInnlegg: 24592
04.07.08 11:46
Er det noen som vet om noen butikker med spesielt godt utvalg av f.eks Chilli og slike ting i eller omkring Hamar? Noen innvandrerbutikker kanskje?
Dinta
DintaInnlegg: 309
04.07.08 12:20
Hva er spesielt med Chili "lissom"?
Oilskin
OilskinInnlegg: 11173
04.07.08 12:42
Det spesielle med Chili er at de kommer i _så_ mange varianter fra delille grønne kruttsterke til den store røde som er mildere enn paprika. De vanlige "norske" chiliene egner seg ikke til annet enn milde salater.
Ranselen
RanselenInnlegg: 9313
04.07.08 13:17
Ligger det ikke en asiatisk butikk ved siden av Irishman? Mulig de har noe. Ellers er det vel CC-mat eller matbutikken på Maxi som gjelder er jeg redd.
kamma86
kamma86Innlegg: 174
04.07.08 15:18
Se på Frukt&Grønt på Børstad ved Rimi og Rollsløkka skole. Har ikke de det du vil ha tror jeg ikke du finner det andre steder i Hamar heller
fazz
fazzInnlegg: 24592
04.07.08 20:28
Dinta skrev:
Hva er spesielt med Chili "lissom"?

>>> He he he... Hadde du vært gift med en meksikaner så hadde du nok ikke spurt :)

Men takker til alle svar. Ta en tur i morra og se hva vi kan finne.
jahngunnar
jahngunnarInnlegg: 294
11.07.08 23:16
Hvis det er en ULTRA-butikk i nærheten så mener jeg de skal ha fersk HABANERO i løsvekt. Jeg mener de også skal ha fersk Jalapeño i løsvekt. Har også sett at ICA Supermarked har Habanero og Jalapeño i porsjonspakninger.

God chilijakt og FEEL ALIVE

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.simmeroy.no
Klikk for å gå tilbake til toppen