Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Daim Forest Fruits

NYTT TEMA
DrSchwei

DrSchwei
17.07.08 19:47
Haha! For en morsom sjokolade. En kraftig duft av skogsbær slo meg i trynet da jeg åpnet pakken. Den smaker friskt og av skogsbær - fremfor alt der dette en veldig morsom sjokolade. Anbefales for de litt lekne.

UVox

UVox
17.07.08 20:13
Ikke så verst, faktisk. Av de bedre ny-vri-på-populære-produkter jeg har smakt, og noe ganske annet enn den katastrofale Melkesjokolade m/ Non-stop.
SirOwen*MOD*

SirOwen*MOD*
18.07.08 22:09
Arg, denne gangen er det jeg som ikke finner sjokoladen, de hadde den ikke på Meny...merkelig nok.

Hvor?

--
YNWA ©
"This is our bread and butter..."
Ozeania

Ozeania
18.07.08 22:43
Jeg likte den ikke, men min andre halvdel gjorde. Fikk nytt den noen helger på rad, og så var den borte vekk fra alle butikkene allerede. Dårlig gjort, på hans vegne.
DrSchwei

DrSchwei
18.07.08 23:46
De hadde en sjokkselger på Kiwi på Grønland, av alle plasser, og jeg kunne ikke la være å teste. Har ikke sett den på Meny. Typisk manglende distribusjon her til lands...
DrSchwei

DrSchwei
19.08.08 14:30
Hvem var det som etterlyste denne? Det var noen som ville ha en tilsendt... De har fortsatt noen igjen på Kiwi på Grønland (den borterste, nærmest fengselet).
Baggio1972

Baggio1972
25.08.08 08:38
litt off topic..... men kan vi ikke starte en aksjon om å få SOHO tilbake???
DrSchwei

DrSchwei
25.08.08 08:44
For å være sjokolade med youghurt synes jeg SOHO var mindre god. Den var for søt, med for lite youghurt-smak. Men reis til f.eks. Tyskland, der har de et enormt utvalg av tilsvarende sjokolader. Jeg kjøper alltid med noen youghurt-sjokolader når jeg er på utelandsreiser. Lindt har f.eks. noen veldig gode varianter, med mye mer syrlig smak enn den noe dvaske SOHO.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg