Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Firkanta Big-One pizza hva i helvete.

NYTT TEMA
Pelle_Parafin

Pelle_Parafin
19.08.08 22:39
Er det ingen ting som er hellig lenger. Kjøpepizza er rund og hjemmelaget er firkantet. Blasfemi kaller jeg det når de finner på å lage firkantet kjøpepizza.
gogutten39

gogutten39
19.08.08 22:40
Smaker du ikke forskjell på pizzaen uten om å se på formen om den er rund eller firkantet?
Pizzagutten

Pizzagutten
19.08.08 22:49
Har ikke sett den enda jeg..

Hva er det på den ?
Hysteria3

Hysteria3
19.08.08 22:51
Den smaker i hvert fall forjævlig.
Shimon

Shimon
19.08.08 23:56
Jeg skjønte hvorfor de gjorde det, og det stemte, de skal late som om den er hjemmelaget. http://www.stabburet.no/pizza/big-one-home-made-style

Kan dere ikke slutte med denne hersens frossenpizzaen og lære dere og lage mat selv?
Pelle_Parafin

Pelle_Parafin
22.08.08 23:16
lager mye mat selv men en grandiosa i ny og ne er helt knall.

“I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol.” - Steven Seagal
gammel_mann

gammel_mann
23.08.08 09:04
Fordelen med firkantet pizza er at den fyller emballasjen nesten helt, slik at det er mindre tomrom i pakkene.

Ganske miljøvennlig å ikke transportere luft.

De som produserer baderomsinnredninger og kjøkken pakker som regel delene i flate pakker (som er et helvete å skru sammen), slik at greiene tar mindre plass under transporten.

Jeg sier ja takk til firkantet pizza som fyller emballasjen slik at vogntogene slipper å frakte tomrom (luft) mellom matbitene.
Baggio1972

Baggio1972
25.08.08 10:01
gammel_mann skrev:
Fordelen med firkantet pizza er at den fyller emballasjen nesten helt, slik at det er mindre tomrom i pakkene.

Ganske miljøvennlig å ikke transportere luft.

Det der er faktisk en problemstilling som har ett litt mer komplisert svar.

Når det gjelder transkprt av luft, så kan det forvares miljømessig. Dvs, for endel aldre lastebiler og trailere, har det seg slik at ved full last er utslipper over dobbelt så høyt som ved 50% last i forhold til vektgrenser. Hvs at det er mer miljøvennlig å kjøre to turer....
gammel_mann

gammel_mann
25.08.08 16:45
Baggio1972 skrev:

transkprt av luft, så kan det forvares miljømessig. Dvs, for endel aldre lastebiler og trailere, har det seg slik at ved full last er utslipper over dobbelt så høyt som ved 50% last i forhold til vektgrenser...osv...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, det er nok å gripe fatt i. Personlig er jeg en varm tilhenger av å senke avgiftene på nye biler, både personbiler og vogntog, slik at de eldste fases ut.

Nye, sterke vogntog med moderne teknologi er bedre enn gamle på alle måter.

Jeg er ikke så oppdatert på gjennomsnittsalderen på vogntog i Norge.
Heller ikke oppdatert på avgifter på nye vogntog...

Men jeg ligger ofte bak vogntog som sliter med oppoverbakkene. Som f. eks. i Oslofjordtunnellen og noen andre som er bygget bratte for å spare penger...

TAdams6

TAdams6
25.08.08 17:00
Dette er da ikke noen ny pizza. Den har ivertfall vært på markedet i et år. Tidligere var det en firkantet pizza som het Brick owen eller noe lignende, den var veldig god og faktisk i nærheten av hjemmelaget, men tror den har forsvunnet fra markedet.
Rexwiller

Rexwiller
25.08.08 22:57
TAdams6 skrev:
Dette er da ikke noen ny pizza. Den har ivertfall vært på markedet i et år. Tidligere var det en firkantet pizza som het Brick owen eller noe lignende, den var veldig god og faktisk i nærheten av hjemmelaget, men tror den har forsvunnet fra markedet.

- Stemmer, av en eller annen grunn fjernes alle de spiselige frossen-pizzaene i tur og orden. Det er smått utrolig.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg