Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stimorol Fusion er djevelens verk

NYTT TEMA
Skalleman

Skalleman
20.08.08 11:25
Har noen av dere smakt på, eller enda verre sittet ved siden av en som har smakt Stimorol Fusion? Fytti svarte hælvete for noe svineri. Den lukta som den tyggegummien produserer er helt forferdelig. En usannsynlig tung, søtlig kunstig fruktlukt som forpester omgivelsene. "Apple and Apricot" er absolutt verst, men resten er også helt forferdelige. Om noen drar opp "Apple and Apricot" i bilen, så hopper jeg av og tar bussen.

Jeg er en liberal mann, men akkurat disse burde forbys.
snekka73

snekka73
20.08.08 15:40
Er det disse svære tyggisene som er på et "pillebrett" i pakken? De er i såfall for jævlige å tygge også.
krembolla

krembolla
24.08.08 09:26
Har smakt på og sitter stadig i nærheten av noen som spiser Fusion. Her er det Vanilla Mint det går i og vi er mer eller mindre hekta hele familien. Kan godt inrømme at de andre variantene av Fusion smaker omtrent som noe Kristopher Schau kunne laget på en inspirert dag, men ingen får disse tyggisen min.
Kan anbefale en biltur med familien min. Liten bil med plass til 4-5 pers og vi er allerede 4 stk i bilen som knasker vanilla mint som om det skulle være vår siste dag på jorden !
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg