Åja, ostekaker, der er det mye bra. Tør jeg si at den jeg laget selv i påska i fjor er den beste :-) Etter oppskrift fra Kokke-Lise... Det er blitt den faste påskekaka. Så det er bare for meg selv å glede meg. Er usikker på hvor påsken tilbringes i år, men det er vel nå godt mulig at det som i fjor, her i byen...
.. for smitten øker og vaksinen må ventes på. Tror det er mange som er mer lei enn meg. Har er pensjonert fetter som virket temmelig lei her en dag... Det er klart når ukene i stor grad har bestått av 2-3 turer ut sammen med bekjente over øl og litt mat, og ellers 3-4 lengre reiser i året, så blir jo det noe stusselig å sitte alene i en leilighet et år.
For meg er det litt sånn ymse, men ser det hjelper mye nå når man kan få utvidet stua med balkongen. Og så er det klart den positive siden er at man ikke får brukt penger, og med en ordinær inntekt er det for første gang slik at det kommer inn en god del mer inn enn det går ut på kontoen. Men det er vel det eneste positive jeg kommer på.