Tja....
Jeg har bestandig vært en stor tilhenger av First Price produkter (til tross for skeptisk samboer). Men vil faktisk si at 50% av produktene ikke er gode. Det er selvsagt litt hva man venner seg til og har man dårlig råd så venner man seg jo til det meste.
Eksempler:
First Price bomullspinner. Helt ubrukelige. Pinnen stikker mellom bomullen og er som sagt nesten helt ubrukelig.
Ketchup. Skvip fra ende til annen. Fungerer muligens for unger, men ikke voksne.
Makrall i tomat. Var også noen andre som nenvte at disse ofte ikke er gode og med store lite delikate kjøttbiter.
Pizzaen er jeg faktisk enig er helt OK. Bedre enn jeg trudde da billigpizza stort sett er stusselige greier.
Bacon: Nok ett totalt ubrukelig produkt. Halvparten av baconet er ofte fett og ofte må man skjære bort så mye at det sikkert blir like dyrt som vanlig. Men man kan jo rote i haugne å finne en pakke med lite fett.
Egg: Stort sett greit. Men har opplevde pakker hvor veldig mange av eggene har hengt igjen i pappen.
Syltetøy. Synes personlig det er greit nok, men samboeren min liker det ikke slik at det har vi også sluttet å kjøpe.
Frukt/grønt. Disse er stort sett på høyde og like gode som de ordinære produktene.