Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Slitte colaflasker

NYTT TEMA
VivaLV
VivaLVInnlegg: 33973
24.03.09 15:08

Mener og ha sett en klar tendens til at cola/brus-flaskene er utrolige slitte. Mange av de er jo nesten litt motbydelige, selv om de vistnok skal være rengjort etter alle kunstens regler.

Har flere ganger lett etter flasker som har sett pene ut ifht. den som har stått først. Men nå trur jeg at jeg må begynne å gjøre det konsekvent, da jeg har fått så mange flasker som har virket utrolig slitte.

Mener å se at det er noe som har dukket opp de senere årene, slik at her mistenker jeg Coca-Cola for å ha stilt inn maskinene sine slik at flere slitte flasker passerer.

Nesten så jeg får litt bakteriefobi av dette her. Dvs. med tanke på at samme flakse kanskje er suttet på av 20 andre personer.

suprstr
suprstrInnlegg: 5677
24.03.09 15:11

Samme her! Tar alltid de nyeste flaskene jeg finner. Verste er hvis folk har puttet snus og stumpa røyken oppi dem. Er kanskje innbildning, men synes Colaen smaker bedre i helt nye flasker.

Someone
SomeoneInnlegg: 25687
24.03.09 15:47
VivaLV: Nesten så jeg får litt bakteriefobi av dette her. Dvs. med tanke på at samme flakse kanskje er suttet på av 20 andre personer.  

Vil det si at du aldri går ut å spiser? Tenk hvor mange folk som har brukt bestikket og drukket av glasset før deg....

Men ellers er jeg enig at det er mange slitte Colaflasker der ute, men det er rent estetisk. Men hvis Coca Cola vil at flaskene deres skals e shabby ut så er det dumt av dem

VivaLV
VivaLVInnlegg: 33973
24.03.09 15:54
Someone: Vil det si at du aldri går ut å spiser? Tenk hvor mange folk som har brukt bestikket og drukket av glasset før deg....   Men ellers er jeg enig at det er mange slitte Colaflasker der ute, men det er rent estetisk. Men hvis Coca Cola vil at flaskene deres skals e shabby ut så er det dumt av dem

Joda, men blir selvsagt sprø hvis man tenker i de baner.

For ikke å snakke om f.eks. håndkler på hotell som kanskje forrige person har tørket seg i ræva med.

Men bestikk føler jeg på en måte blir sterilisert og renere enn disse colaflaskene. Bestikk/asjetter kan også se slitt ut, men noen av disse cola-flaskene kan virkelig se slitte ut.

Det som var direkte foranledning til innlegget var flaksen jeg rasket med meg i dag som var bulkete og så ut som det var rett før den sprakk. Så nesten ut som flasken var tråkket på/overkjørt av bil.

Klikk for å gå tilbake til toppen