Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Big One Hot Mexican

NYTT TEMA
Stoner

Stoner
25.09.10 13:43

Denne nye pizzaen har ikke fått noen egen tråd enda, men det synes jeg er på tide nå. Stabburet har sluppet en ny Big One, og er ifølge deres egne utsagn jævlig sterk. Det er sikkert bare vrøvl, men den firesiders reklametegneserien som fulgte med siste Pondus gjorde meg likevel nysgjerrig. Jeg synes egentlig at alle frossenpizzaer over 50 kroner er altfor dyre, men de må allikevel alltid prøves én gang. I kveld er det fylla, og da skal denne røveren til pers.

Noen som har testet den? Jeg husker den forrige, Big One Mexican, som var ganske kjip.  Har aldri vært særlig begeistret for tortillachips på pizza.

Poke

Poke
25.09.10 13:54
Stoner: Noen som har testet den? Jeg husker den forrige, Big One Mexican, som var ganske kjip.  Har aldri vært særlig begeistret for tortillachips på pizza.

Det eneste nye er at du skal steke den nesten nederst i stekeovnen, og drysse på den vedlagte krydderposen etter at pizzaen er ferdigstekt. Da kan du selv velge hvor hot du vil den skal være. Du får de forskjellige nivåene illustrert på posen(?). Jeg tok hele posen, og da ble den bra hot, men smaken var vel noenlunde lik forrige versjonen.

Prisen lå vel på kr. 60 +

Kommer sikkert til å kjøpe den igjen ved en senere anledning.

Det har vel aldri vært tortillachips på Big One Mexican.... hvis det er det du sikter til....?

(Innlegget ble redigert 25.09.10 13:59)

TAdams6

TAdams6
25.09.10 16:53

Big One Mexican, den forrige var bedre. Denne nye var skuffende.

Når noe skal være sterkt, så skal det være godt sterkt, ikke bare sterkt for å være sterkt. Krydderblandingen var ikke noe å rope hurra for og pizzaen var ikke min smak.

Elsker sterk mat, men her har stabburet bommet. En skikkelig hot pizza er mye bedre.

keyser1

keyser1
25.09.10 16:55

For meg er denne i alle fall blitt en ny favoritt som stadig finner veien inn i stekeovnen. Synes vel ikke smaken på posen er all verden å skryte av, men innholdet på pizzaen holder godt mål (spesielt med litt pepperoni lagt til av eget lager).

Stoner

Stoner
26.09.10 12:37

Pizzaen ble testet i går. Jeg tømte over hele krydderposen, og smaken ble helt grei. Prisen var derimot altfor høy, og jeg kommer ikke til å handle denne igjen. Det er ikke verdt å betale godt over 70 kroner for en pizza med kjøttdeig.

Someone

Someone
20.02.21 07:21

Prøvde etterkommer etter denne, som vel kom i fjor, Big One Hot'n Crunchy Mexican. Faktisk veldig god for å være frossenpizza. Brukbar sterk og nachosen går ok "crunch". Pulled pork'n var overraskende bra for å være kjøtt på frossenpizza

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg