Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bytte vin?!

NYTT TEMA
Armais
ArmaisInnlegg: 2672
28.12.10 23:07

Ser til min forbauselse at det er mulig å bytte vinen man har fått hos vinmonopolet.

http://www.dinside.no/858735/kan-du-bytte-vingaven

"Hva med temperatur? av Kjetil2010

Så Vinmonopolet garanterer ikke at en flaske vin jeg kjøper har lagt 1 uke i peishyllen til en som ikke kan oppbevare vin?"

Er enig med Kjetil har som påpeker at dette kan være negativt. Har du noen gang kjøpt en "dårlig" vin som mistenker kan skyldes dårlig lagring? Kanskje har du kjøpt en byttevin!

(Innlegget ble redigert 28.12.10 23:10)

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
29.12.10 09:47

Ja man kan bytte vin på vinmonopolet. 
Har flere ganger levert tilbaike vin som jeg ikke ønsket, og fikk igjen en annen vare eller pengene tilbake. 
De gjør det ikke med sprit pga methanolsakene, men man kan da "trikse" med vin også. 

Selv har jeg nok aldri opplevd å få en dårlig vin pga andre har lagret den feil, men kjøper jeg en dyrere vin er den som regel en bestilingsvare. 
Men om du ikke er fornøyd med spriten du har kjøpt kan du bytte den om du har "Gyldig" grunn. 
En cognac til en drøy tusenlapp begynte korken å mygle da fikk jeg ny, og de helt de edle dråpene rett i vasken. What a shame! 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg