Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bokprogrammet NRK 2

NYTT TEMA
DrSchwei

DrSchwei
18.09.12 18:13

I kveld skal Bent Stiansen fortelle om sine matvaner som aleneboer. Bakgrunnen er hans nye kokebok for single. Ifølge glimt som er vist spiser han foran TVen, som så mange av oss gjør.. :-D

GARDSDATTRA

GARDSDATTRA
18.09.12 20:59
DrSchwei: I kveld skal Bent Stiansen fortelle om sine matvaner som aleneboer. Bakgrunnen er hans nye kokebok for single. Ifølge glimt som er vist spiser han foran TVen, som så mange av oss gjør.. :-D

Jeg spiser foran dataen jeg når jeg er alene ;-) 

Skal se programmet, interessant med kokebøker for enslige.

fisto

fisto
18.09.12 21:19

Jeg skal se programmet. Har sansen for Stiansen og hans evne til å formidle. Også har han publikumstekke:-)Den beste ribba jeg har servert er etter den geniale youtubevideoen hans:-)

Har ikke ønsket meg kokebøker før, men hans bok virker forlokkende. Det hender da sannelig at jeg spiser alene noen ganger.Og da gasser jeg meg foran TV innimellom...

DrSchwei

DrSchwei
18.09.12 22:52

Tja, var visst bare en liten snutt. Dessuten sa han at ingen liker (eller var det "hater" han sa?) å lage mat bare til seg selv. Jaja, hamom det - det er jo det som er den avslappende og avkoblende matlagingen, og det åpner også for større grad av eksperimenter.

fisto

fisto
18.09.12 23:15

Veldig kort snutt, men syns det er kreativt å få til en kokebok når man blir kastet ut i en ny livssituasjon.

Han er nok typen menneske som egentlig aldri har ønsket sitt eget selskap, kanskje?

DrSchwei

DrSchwei
18.09.12 23:35
fisto: Han er nok typen menneske som egentlig aldri har ønsket sitt eget selskap, kanskje?

Helt sikkert. Og så lager jo han stort sett mat til mer enn en håndfull hver eneste dag.....

Thea57

Thea57
19.09.12 17:38
DrSchwei: Dessuten sa han at ingen liker (eller var det "hater" han sa?) å lage mat bare til seg selv. Jaja, hamom det - det er jo det som er den

Da har han ikke snakket med meg..:)Jeg er alene og lager god mat hver eneste dag.:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg