Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp med en ingrediens KJEMPE VIKTIG

NYTT TEMA
HuseebZ

HuseebZ
25.09.12 23:31

Så jeg har tenkt å lage kake for broren miin som skal fylle bursdag nå snart jeg har vel sett ett par videoer på YouTube om hvordan man lager forskjellige jeg tenker på sjokolade moose da, men der bruker de chocolate chips!, kan man få tak i det her i lille gamle Oslo om man kan hadde det vært helt fantastisk å få vite det!, tusen takk peoples

Nostromo_88

Nostromo_88
25.09.12 23:36

Store? Små? Og hvis den skal smeltes, så spiller det ingen rolle om det er chips eller ikke.

Sist jeg kjøpte det, hadde de det på Ultra. Regner med de fleste større velassorterte butikkene har det.

DrSchwei

DrSchwei
26.09.12 00:53

Ikke noe poeng i å bruke dette. Bruk vanlig sjokolade, kokesjokolade, eller helst mørk sjokolade av et litt bedre merke, om du har råd.

Gaddget

Gaddget
26.09.12 06:30

Ja jeg har registrert at de ofte bruker dette på tv (og sikkert i real life også). Jeg vil tro de bruker "chips" for å lettere smelte sjokoladen, lettere røre den rundt. Alternativet er å brekke opp en sjokoladebar av god kvalitet. Gjør akkurat samme nytten vil jeg tro.

Someone

Someone
26.09.12 08:56

Det er da bare å hakke opp en sjokoladeplate, da vil du jo få chips til sjokoladeelgen din

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg