Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forslag til snus

NYTT TEMA
LordRevan
LordRevanInnlegg: 1308
12.07.18 18:58

Hei, min far har røyket de siste 40+ årene og jeg prøver å få han over på snus. I Sverige kjøpte jeg en boks Ettan porsjon som jeg tror han liker og er midt i blinken for han. Denne får du bare i Sverige så han trenger en lignende snus som er tilgjengelig på det norske markedet. Jeg tenkte først General original porsjon, men den er hakket for våt og sterk, og den renner altfor fort (egen testing). Han er en ganske gammeldags mannemann og et vanedyr, så ting som Mocca lakris og slikt tror jeg er fåfengt.

Ettan porsjon er en mild men gammeldags snus, den er brun/original, og bruker lang tid på å renne. Du kan ha den lenge i munnen før den må ut. Det kjekke er at den har varigheten til en hvit snus uten den typiske friske mintsmaken som hører med.

Porsjonboksen har jeg bare sett i Sverige, men Ettan løs får du i Norge. Men løs blir for grisete.  

Om noen der ute vet om en lignende eller helt lik snus, er jeg lutter øre. 

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1160
13.07.18 14:05

Prøv skruf orginal portion. 

lok1
lok1Innlegg: 4713
13.07.18 15:51

Hva med slim? De er ikke like våte, og om jeg husker rett vil de ikke renne like mye heller. En stund siden jeg snuste, men brukte 02 (nok litt for sterk her), men General har også slim på markedet.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 29555
14.07.18 06:13

Göteborg Rapé

bucher
bucherInnlegg: 6628
15.07.18 00:37
Justice 96: Göteborg Rapé

..et problem, ikke bare i Sverige..

glycinello
glycinelloInnlegg: 3906
15.07.18 14:12
LordRevan: Om noen der ute vet om en lignende eller helt lik snus, er jeg lutter øre.

Jeg bruker General classic white. Renner lite og er relativt mild.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg