Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

McDonalds på døra

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 46116
27.11.18 08:38

Noen som har lyst på McDonalds i sofaen - nå er det mulig :-)

https://www.dagbladet.no/mat/mcdelivery-na-far-du-mcdonalds-pa-dora/70488635

Er dog litt skeptisk til hvordan produktene holder seg. Blir fort kaldt? Påmmfritten til McDondalds er for øvrig bra.

fargerik
fargerikInnlegg: 55864
27.11.18 17:37
DrSchwei: Noen som har lyst på McDonalds i sofaen

Nope.

Jeg spiste noe nugget og påmmfri i januar eller februar i år, men det var bare på impuls, syklet forbi en sjappe i Bangkok og var småsulten.

Stenia
SteniaInnlegg: 2626
28.11.18 01:29
DrSchwei: Er dog litt skeptisk til hvordan produktene holder seg. Blir fort kaldt? Påmmfritten til McDondalds er for øvrig bra.

Skeptisk også. Og det skulle være med sykkelbud ? Hvis jeg leste rett. Men når jeg tenker meg om, så er ikke alltid maten varm, ikke fritten heller, når man spises på stedet.

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 6087
28.11.18 01:33

La meg her komme med noen tanker. Jeg har tidligere benyttet meg av hjemlevering fra Max. Pommes fritten er ganske slapp, men den går nå ned likevel. Hamburgerne er det grei varme på, og det føltes omtrent som et måltid på restauranten. Dog, stiller du høye krav her, så kan det ende opp med stor skuffelse.

Mvh

(Innlegget ble redigert 28.11.18 01:34)

GiPazzini_85
GiPazzini_85Innlegg: 79156
28.11.18 13:33

Man må nå være dødelig fyllsyk for å benytte seg av denne tjenesten?

malacay3
malacay3Innlegg: 18943
28.11.18 23:55

De skal benytte seg av Foodora. Jeg driver jo selv et lite sted med thaimat og vi inngikk en avtale med Foodora for 14 dagers tid siden. Og det er ekstremt mange som bestiller. Så at McDonalds (i begynnelsen) til å gjøre butikk på dette tviler jeg ikke på.

Malacay

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester