Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Godt nytt matår !

NYTT TEMA
malacay3

malacay3
31.12.20 21:10

Det nærmer seg, vil bare ønske alle i dette forumet godt nytt år, jeg synes det er det beste på hele vgd etter min mening.

Lærer mye her, ikke drittslenging , den største kontroversen er vel fløte/ikke fløte i Carbonara og det kan vi leve med :)

Håper dere alle får et bedre 2021 og at jeg fortsatt kan rappe ideer, oppskrifter og restauranttips helt hemningsløst !

Malacay

KingKongHalvor

KingKongHalvor
04.01.21 20:50

Godt nyttår ja!

Helt enig i dine betraktninger, lunt og fint sted på forumet dette, stort sett.

DrSchwei

DrSchwei
05.01.21 10:14

Godt nytt matår! Ja - her er det hyggelig å være. Også fint at aktiviteten er litt opp i år. Det er kommet til et par nye. Minst én litt oppe i årene. Det er fint fordi jeg liker å sammenligne dagens mat med hvordan det var i gamle dager. Og da mener jeg sånn 40 år tilbake i tid. Det ligger jo mye intreressant i samfunnsutviklingen der.

Ellers skal jeg som vanlig prøve en litt sunnere start på matåret. Dog er det litt unntak den første uka, rett og slett for å spise rester av det som har hopet seg opp av julemat og denslags.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg