Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Amoi - Oslo

NYTT TEMA
DrSchwei

DrSchwei
25.01.21 18:27

Noen som har prøvd å bestille noe fra denne fansy siden?

https://www.amoi.no/

Det er gode gamle trauste Posten som står bak. Det ser jo her ut som om man bare kan bestille og bestille fra de beste stedene i Oslo og få alt på døra til en rimelig penge - sågar tre ganger gratis.

Det er i så fall genialt - for da kan man jo bare sette sammen flere retter, og bestille f.eks. skalldyr til fredag og og biffen til lørdagen, samt fersk bakst og - ja, i det hele tatt...

... i alle smart for oss uten bil og som ikke altid, på denne årstiden, vil gå fra butikk til å butikk å lete etter varer man kanskje ikke finner.

Strandereng

Strandereng
25.01.21 23:26
DrSchwei: Noen som har prøvd å bestille noe fra denne fansy siden? https://www.amoi.no/ Det er gode gamle trauste Posten som står bak. Det ser jo her ut som om man bare kan bestille og bestille fra de beste stedene i Oslo og få alt på døra til en rimelig penge - sågar tre ganger gratis. Det er i så fall genialt - for da kan man jo bare sette sammen flere retter, og bestille f.eks. skalldyr til fredag og og biffen til lørdagen, samt fersk bakst og - ja, i det hele tatt... ... i alle smart for oss uten bil og som ikke altid, på denne årstiden, vil gå fra butikk til å butikk å lete etter varer man kanskje ikke finner.

Nei.

Gudbedre, som  min salige professor i filosofi ville ha sagt ;-)

Men i nødens stund spiser Fanden fluer?

Mulig det er genialt, og ser frem til evalueringene.

Someone

Someone
26.01.21 09:51

Kjenner noen som har prøvd, og de har vært fornøyde med det de bestilte

Teddys

Teddys
28.01.21 20:54

Veldig bra konsept ,at man få så mye forskjellig fra samme leverandør.

Ser ut til å være veldig bra kvalitet.  Men noen av prisene er jo helt hinsides,220 kr for En porsjon kjøttboller? Pluss frakt. Eller 400 kr pluss for frokost for to  brød,juice luksuskaffe og croissant. 

Nei , her må man ihvertfall kombinere riktig. Men koselig hvis man skal spandere seg på noe luksus.

malacay3

DrSchwei

DrSchwei
20.03.21 10:37

Nei, altså - varmmat på døra, det bestiller jeg ikke.. Uten at jeg har noen erfaring med annet enn pizza, så vil jeg tro det er et problem, nesten uansett. Selv hjemme på eget kjøkken kan det være en utfordring....

Da er nok disse nymotens greiene med "kit", der man varmer opp og delvis lager maten selv (som f.eks. steker biff) smartere greier.

Men neste uke er det jo lønningshelg og nesten påske på samme helg. Og da har jeg tenkt å ta en skikkelig runde på denne nettsiden.

Da blir det nok både noe god sjømat og noe ordentlig godt kjøtt...

... og små og dyre ting, som f.eks. smør og denlsags. Blir fort litt dyrt. Men det blir jo ikke så mange utepils i påska heller akkurat. Og jeg sparer litt på reise og flybilletter.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg