Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Billigpølse til topps

NYTT TEMA
KimK

KimK
08.02.21 14:56

Dette er en test av wienerpølser i Dagbladet av nyere dato hvor to billigpølser kom godt ut, jeg har ikke "pluss" så jeg lurer på om noen vet hvilke disse to billigmerkene er? Kan Rema sitt Prima-merke være et av dem kanskje? Synes det er en grei pølse til den prisen, både Wiener og Grill.

Edit: Når jeg skriver av nyere dato så mener jeg fra i år, er vel en måneds tid siden den ble gjort.

(Innlegget ble redigert 08.02.21 15:01)

Perbu

Perbu
08.02.21 20:16
KimK: Dette er en test av wienerpølser i Dagbladet av nyere dato hvor to billigpølser kom godt ut, jeg har ikke "pluss" så jeg lurer på om noen vet hvilke disse to billigmerkene er? Kan Rema sitt Prima-merke være et av dem kanskje? Synes det er en grei pølse til den prisen, både Wiener og Grill.

Testen sto i avisen 7.januar i år. Rema 1000 Prima Wienerpølser til 45 kroner kiloen var den eneste som fikk seks på terningen. Xtra Wienerpølser til 51 kroner kiloen fikk fem. Gilde har flere typer wienerpølser som også fikk fem, den billigste av disse koster 99 kroner kiloen. 

KimK

KimK
08.02.21 20:24

Takker for svar!

Da er ikke smaksløkene mine helt på trynet likevel :-) 

Sulfat

Sulfat
17.02.21 22:17

Når man først snakker om pølser: hvorfor i huleste har alle produsentene begynt å dele pølsebrødene fra toppen, i steden for sidedeling?

Får jo knapt plass til pølsa, og ekstra fyll er bare å glemme.

If it ain't broke, don't fix it.

Tempus

Tempus
19.02.21 19:48

Ja apropos pølser, pølseskinnet  på wiener fra både Gilde og kylling/kalkun fra Prior er blitt så tykt og seigt i det siste. Har de sluttet med svinetarmer mon tro?

FrannyLee

FrannyLee
19.02.21 19:52

Samtidig så er det jo ett munnhell som heter at den som har jobbet på slakteri og sett hvordan pølser blir laget aldri får ei godt natts søvn igjen.

Never mind vilje til å ønske å smake på produktet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg