Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fiskepølser

NYTT TEMA
DrSchwei

DrSchwei
22.02.21 22:38

Ja, nei - altså, en tror det ikke før en får se det. Men nå er det fiskepølser på markedet igjen, dere!

https://lofoten.no/produkt/lofotgrill-ost-chili

Noen som husker de grusomme laksepølsene? Her stapper de oppi ost og chilli, som om det gjør saken noe bedre. Hvem vet?

Og selvsagt med dette evinnelige "RIK PÅ PROTEIN".

Vet ikke helt hva de mener med "smakfull pålse", men artig det.

FrannyLee

FrannyLee
22.02.21 22:41

Har en kjøttkaker og kjøttpølser så kan jeg ikke se noen forskjell med ditto når det kommer til fisk.

DrSchwei

GiPazzini_85

GiPazzini_85
22.02.21 22:57
DrSchwei: Ja, nei - altså, en tror det ikke før en får se det. Men nå er det fiskepølser på markedet igjen, dere! https://lofoten.no/produkt/lofotgrill-ost-chili Noen som husker de grusomme laksepølsene? Her stapper de oppi ost og chilli, som om det gjør saken noe bedre. Hvem vet? Og selvsagt med dette evinnelige "RIK PÅ PROTEIN". Vet ikke helt hva de mener med "smakfull pålse", men artig det.

Hva er egentlig greia med å gjøre totalt motsatt av hva som kan gjøre at folk vil spise mer fisk? Å spe ut fisken til alskens jævlig pudding og pølser må nå være oppskriften på at folk nettopp ikke spiser mer fisk.

En rikholdig fiskedisk med fornuftige priser og som har litt mer enn laks bør være veien for å få flere til å spise mer fisk. Selv merker jeg at jeg spiser mindre fisk nå etter hvert som denne ihjelgjødde laksen har skviset ut f.eks kolje og isgalt som var fast i disken før. Utvalget av torsk har også blitt dårligere.

glycinello

glycinello
26.02.21 20:02

Må vel være myntet på småbarnsforeldre som skal lure kresne barn til å spise mer fisk? Har fortsatt til gode å spise fiskeprodukter som smaker bedre enn ren fisk. Men skal ikke skryte på meg at jeg har smakt mange av slike produkter vel å merke.

DrSchwei

DrSchwei
27.02.21 09:41
glycinello: Må vel være myntet på småbarnsforeldre som skal lure kresne barn til å spise mer fisk? Har fortsatt til gode å spise fiskeprodukter som smaker bedre enn ren fisk. Men skal ikke skryte på meg at jeg har smakt mange av slike produkter vel å merke.

Antakelig noe der - på den annen side, det kan da ikke være så vanskelig å lage "fiskekaker i pølseform". Fiskekaker er jo godt. Men det er jo også noe man er vant til å spise. Pølse er jo pølse, liksom. Husker jeg fikk utdelt en pakke laksepølser gratis og testet disse hjemme. De var rett og slett forferdelige. Med ketsjup krasjet smaken fullstendig. Med søt asiatisk saus var det kanskje mulig å få i seg, men det var ikke godt. Jeg er glad i både laks og pølser, men det hele gikk i søpla...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg