Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Love brus

NYTT TEMA
Kremisan
KremisanInnlegg: 583
20.07.01 23:41
Hei. Er det noen som husker den brusen som hete Love? Den var god. Har ikke sett det i butikkene på noen år. Synd!!!

Kremisan
Zillah
ZillahInnlegg: 2163
21.07.01 23:02
Den eksisterer ennå den...er ikke lenge siden jeg så den ihvertfall.På den annen side så har jeg mildt sagt elendig tidssans,så det kan være alt fra to måneder til to år siden.
Den var/er den beste...uten at jeg er så begeistret for brus generellt sett.

Zillah
Kremisan
22.07.01 20:37
Takk Zillah. Hvor bor du egentlig? Kanskje jeg må reise dit å se om jeg finner den???

Takker forøvrig for flere svar på min henvendelse!!!

Kremisan
ginger75
ginger75Innlegg: 5994
23.07.01 13:59
Lovebrusen har de enda, i alle fall i Stavanger!
Jeg kjøper en flaske i ny og ne bare for å konstatere at det er litt godt selv om det er ganske søtt og klissete!

*Ginger*
"Don't know what I want - but I know when I get it!"
todde
toddeInnlegg: 494
23.07.01 14:00
Tappes av Berentsen Bryggeri i Egersund :-)
Glimrende brus.
Kremisan
23.07.01 15:34
Hei alle sammen.
Jeg takker dere for svar på mitt innlegg. Det var en lettelse at den enda er i salg. Er det noen som har sett den i Oslo, og i så fall: på hvilken butikk/kiosk? Skal nemlig til hovedstaden om noen dager!!!

Kremisan
Kremisan
26.07.01 07:45
Hei! Idag reiser jeg til Oslo, så det har vært fint om noen kunne svart på min henvendelse om de har Love brus i oslo. (Og i tilfelle hvor).

Med vennlig hilsen
Kim-Remi Sandvær
Mandsome
MandsomeInnlegg: 2
15.02.14 14:27

Bedre seint en aldri skal man vite. De har love brus på Meny Vollebekk.

Everenga
EverengaInnlegg: 4418
19.02.14 10:38
Mandsome: Bedre seint en aldri skal man vite. De har love brus på Meny Vollebekk.

Det får'n si, svar på et spørsmål stilt for 13 år siden er ikke verst. Lurer på om trådstarter fortsatt befinner seg i Oslo på desperat jakt etter Lovebrus (det hørtes bare feil ut).

Brusen er forresten grusom.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester