Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Oppspore skjult nummer?

NYTT TEMA
magnusm
magnusmInnlegg: 3693
12.09.06 10:46
Hei...

Har et eller annet meneske som ringer til meg titt og ofte. Men jeg er opptatt og kan ikke ta telefonen.
Går det ann å spore opp dette nummeret et eller annen sted?
----------------------------------------------------------------------
The Golden Rettveiers
2. Plass VGD tipping sesong 17 og tredje sesong 18
V.142
LSK!!
BilenBrum
BilenBrumInnlegg: 1815
12.09.06 19:26
Nei. Er vel ingen vits å ha skjult nr hvis man allikevel kan finne ut av det.
DogbertITkonsulent
DogbertITkonsulentInnlegg: 7380
13.09.06 15:56
Sikkert bare noen telefonselgere uansett...
magnusm
magnusmInnlegg: 3693
13.09.06 16:04
Jepp.. VAr bare telefonselgere... :P

*Huff..*

KingN
KingNInnlegg: 7566
14.09.06 21:57
Må kjenne noen insidere på teleselskapene på rett plass om du ønsker dissse opplysningene ja...

Politianmelde dem for telefontrakassering vil kanskje føre til at oppringingene stanser?
adeline
adelineInnlegg: 2635
15.09.06 22:02
Dell drev på slik med meg.
alars
alarsInnlegg: 2316
21.02.07 14:55
Fins det inga lov som på noko måte forbyr eller hindrar selskap (t.d telefonselskap) i å kontakte ein privatperson ved å bruke skjult nummer?
bestorp
bestorpInnlegg: 519
22.02.07 12:24
alars skrev:
Fins det inga lov som på noko måte forbyr eller hindrar selskap (t.d telefonselskap) i å kontakte ein privatperson ved å bruke skjult nummer?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kjenner ikke til om det er noen lov for akkurat dette, Men det er mulig på fastnett telefoner å legge inn reservasjon, mot at skjulte oppringere vil få beskjed om å vise nr sitt når de ringer til folk som har reservert seg mot nettopp skjulte anrop.

På mobil sida så er dette desverre ikke teknisk mulig pr idag.
hbigz
hbigzInnlegg: 8445
22.02.07 14:57
bestorp skrev:

Har lastet ned en "artig sak" til mobiltelefonen min. Det er en telefonsvarer hvor du f.eks kan avvise spesielle nummer, inkludert ukjente/skjulte nummer. Du kan også legge inn forskjellige beskjeder til forskjellige nummer. D.v.s at du f.eks kan legge inn beskjed til de som ringer fra ukjent nummer, at skal de ha kontakt må de ikke ringe fra skjult nummer.
trondergutt
tronderguttInnlegg: 31915
23.02.07 15:16
Hmmmm...skjulte nummer var jo aldri noe problem før....

På de gode gamle hustelefonene var det jo skjult nummer fra alle uten at noen så det som noe problem stort sett ;)

UTR_7
UTR_7Innlegg: 740
29.07.10 12:24
hbigz: bestorp skrev:

Har lastet ned en "artig sak" til mobiltelefonen min. Det er en telefonsvarer hvor du f.eks kan avvise spesielle nummer, inkludert ukjente/skjulte nummer. Du kan også legge inn forskjellige beskjeder til forskjellige nummer. D.v.s at du f.eks kan legge inn beskjed til de som ringer fra ukjent nummer, at skal de ha kontakt må de ikke ringe fra skjult nummer.

Dette hører ut som  en fin mulighet, kan du fortelle hvor jeg kan finne et slikt program?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg