Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Erfaringer med Mobilfiksern.no

NYTT TEMA
Engaholic
EngaholicInnlegg: 108
22.01.08 19:15
Leverte inn min N73 20.nov til Mobilfikser'n.
Feilen var ødelagt knapp på volum/fokus, og så hadde telefonen fått noen bugs så det kunne være greit med en oppgradering samtidig.

Jeg ble lovet 1 ukes rep. Og måtte skrive under på at ved fuktskader ikke gjelder ikke garantien, men man må betale rep selv.

Ved purring etter 2 uker fikk jeg beskjed om den snart var ferdig. Etter 3 uker møtte jeg opp i butikken og sto der til den var gjort ferdig. Skjønte da at ikke hadde skjedd i løpet av de 3 ukene. Volumkontakten ble loddet og programvaren oppdatert. De påstod at det var fuktskader på telefonen (det kjenner ikke jeg til men hva skal man si?) Det kostet 550 kr. 350 i vanlig håndtering og 200 for loddingen.

Rett etterpå oppdaget jeg at noen programmer ikke fungerte. Kom ikke inn på galleriet og kalender. Leverte telefonen inn på det jeg mente var en reklamasjon. Det skjedde 12. des. Prøvde å purre dem før jul og i romjula, men da var de stengt.

Fikk sms om at telefonen var ferdig 11. januar. Hurra, under en måned!

Da jeg skulle hente den måtte jeg betale nye 350 kr. Reklamasjonen gjaldt ikke, da de påstod at de angivelige fuktskadene gjorde at programinstallasjoner ikke er pålitelige! Drittfirma!!!!

Jeg har etterpå hørt flere andre negative erfaringer med dette firmaet, og må bare advare alle mot å bruke dem..
geirern84
geirern84Innlegg: 1653
22.01.08 20:45
har lignende problemer med mobilfikern, tokk dem nesten 3 uker å oppgradere (!) programvaren på min telefon.

Har hørt rykter (altså ikke en påstand) om at mobilfikseren har samme bakmenn som svindelselvskapet b2c norge. b2c som har fått forbudsvedtak fra forbrukerombudet for massivt råsalg.
maxjo
maxjoInnlegg: 46
30.11.11 21:53

ALDRI dra til mobilfiksern, dårlig service, useriøs kundebehandling og løfter som aldri blir holdt. Har en venn som leverte iPoden sin til reperasjon pga. knust skjerm. Det skulle ta en uke og etter en uke fikk han den tilbake. Da han fikk den tilbake stakk skjermen ut av rammen til iPoden og han hadde store problemer med WiFi og lydutgangen. 

Dagen etter leverte han den og de sa at han skulle få fikset den i løpet av en uke. En uke senere møter han opp igjen, men da ba de han om enda en ny uke. Denne gangen da han kom tilbake, sa de at den var ferdig, men at de ikke hadden den enda siden den hadde blitt send til et annet verksted fordi det var et "spessielt" tilfelle. Det ironiske med det var at fem minutter før han sa det, var det en kjempesur kunde som sa de hadde ødelagt mobilen hans. Ipoden derimot skulle kunne hentes om enda en uke. 

Etter en måned med venting dukket kompisen min opp igjen. Den samme ansatte som tokk i mot iPoden og utsatte hentingen, kjente igjen kompisen min og virker smånervøs når han kommer inn. Den ansatte bruker kalle navn og gjentar navnet mange ganger. Vennen min ser ikke glad ut. Den ansatte går inn på lageret og kommer ut igjen med iPoden. Da påstår de at de må bestille nye skjermer som de ikke har fått på 3 uker, dvs. at måtte vente enda mer, de sa det kan skje før jul, men han fikk lov til å få med seg ipoden med seg hjem. Det var tydelig at de hadde gjort noe med den, men det virket ikke som om de hadde sendt den til "spessialister" som de hadde påstått. Det virket heller som om den hadde vært på deres verksted på bakrommet hele tiden. Da han fikk iPoden tilbake samme dagen, sa de at alt var fint og i orden. iPoden så helt lik ut som da han leverte den inn og denne gang var strøminntaket ødelagt. iPoden klarer rett og slett ikke å ta inn strøm og får ikke inn strøm så han kan starte den.

Kampen om å få fikset iPoden hos dem, ser ut som en umulig oppgave. ALDRI DRA DIT! 

(Innlegget ble redigert 30.11.11 22:00)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg