Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tips til mobil uten abonnement

NYTT TEMA
niggen
niggenInnlegg: 1459
06.02.10 19:16

Hei.

Har du tips til mobil uten abonnement. Tregner ikke wlan eller kjempekamera. Viktig er bra kvalitet på skjerm, rask, bra taster og at den har bra batterikapasitet. Helst under 3000,-. Kan godt kjøpe mobil på kjente nettsteder ettersom det sannsynligvis er billigere enn å kjøpe i butikk. 

Kom med tips.

niggen
08.02.10 12:00

Så ikke så værst ut den Nokia-telefonen. Alle mine ønsker opfyllt, men tastene så ikke så gode ut. Men kan vel ikke få alt, eller? 

Don_RC
Don_RCInnlegg: 77
09.02.10 18:29

Hva med denne? Den har noe av det bedre innen skjerm, er rask(800mhz prosessor) og batteritiden er vel ok med taletid på 8.2 timer. Tastene vet jeg ikke noe om, men jeg får får min i morgen og da kan jeg skrive her hva jeg synes om den. Vet ikke om du ville ha touch mobil eller skikkelige taster.

niggen
11.02.10 17:58
Don_RC: Vet ikke om du ville ha touch mobil eller skikkelige taster.

Helst skikkelige taster, men ikke noe absolutt krav. Blir vel vant med det meste etter hvert.

Don_RC
Don_RCInnlegg: 77
11.02.10 22:15

Nå har jeg brukt den litt og skrevet. Jeg synes at når du har slik tastatur som på vanlige mobiler.(altså du må trykke inn tasten f. eks. 3 ganger for å få c) Synes jeg det funker bra. Litt uvant først, men går bra nå. "ligge"tastaturet, eller fulltastaturet funker også ganske bra. En tanke små "taster" men nå har jeg ganske store hender da. Ellers er jeg veldig fornøyd med mobilen. Har ingen ting negativt og si til nå.

Klikk for å gå tilbake til toppen