Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

trenger hjelp med Iphone!!!!!!!

NYTT TEMA
FrontKollidertPukkelApe
FrontKollidertPukkelApeInnlegg: 184
16.02.10 16:36

Hei. Hadde en iphone 2g som var unlocka også oppdaterte jeg den og nå når jeg skrur den på kommer dette :

SIM-kort ikke installert

Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN-lås for og aktivere iPhone.

VÆR SÅ SNILL HJELP MEG !! 

Karim_Benzema
Karim_BenzemaInnlegg: 2890
16.02.10 17:56
FrontKollidertPukkelApe: Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN-lås for og aktivere iPhone.   VÆR SÅ SNILL HJELP MEG !! 

Kortet er trolig ødelagt! Du bør vurdere det inn til kontroll å få sjekket det

-Opplevd det samme

Bretteville
BrettevilleInnlegg: 3657
18.02.10 00:08

Er telefonen "lovlig" låst opp av operatør?

Hvis ja, og det er firmwaren på telefonen du nå har oppdatert, så er det som oftest nok å bare koble fra telefonen, eventuelt slå den av og på og taste inn PIN-kode, og koble til iTunes igjen.

B3nnY
B3nnYInnlegg: 169
19.02.10 14:06
FrontKollidertPukkelApe: Hei. Hadde en iphone 2g som var unlocka også oppdaterte jeg den og nå når jeg skrur den på kommer dette : SIM-kort ikke installert Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN-lås for og aktivere iPhone.   VÆR SÅ SNILL HJELP MEG !! 

Hei, hadde akkurat det samme problemet som deg ;-) hadde kjøpt mobilen i usa, så den var jailbreaka...noe som jeg er ganske sikker på at din er.

så jeg var keen på det nye softwaren til iphonen, så jeg gikk i itunes og bare lasta den ned...men da fikk jeg samme melding som deg...så jeg fikk ikke brukt iphonen på et halvt år kanskje :S

så det jeg måtte gjøre var og vente til noen kom ut med et program sånn at du faktisk kunne unlocke iphonen din med den nye oppdateringen....så hvis du har nettopp oppdatert iphonen med det nyeste programvaren fra apple, kan det hende at du må vente litt dessverre. 

1. du kan si hvilket programvare du har nå...så kan jeg kanskje sende deg en link sånn at du for unlocka den

2. du kan sende mobilen til tekniker24.net...de fikser det vel for noen 100 lapper( er ikke sikker på pris)

Mvh BennY 

(Innlegget ble redigert 19.02.10 14:07)

Wo_okie
Wo_okieInnlegg: 8
26.02.10 07:34

og slike problemer unngår man om man driter i å jailbreake :P detta er ufattelig festlig for min del :D

FrontKollidertPukkelApe
FrontKollidertPukkelApeInnlegg: 184
02.03.10 11:06

Takk får bra svar :) 

fant en link som hjalp meg : http://ifon1.no/iphone/customsn0w_win_1gen.html

B3nnY
B3nnYInnlegg: 169
17.03.10 09:59

Ja, det er en veldig slitsom måte å gjøre det på da...

med blackra1n så er det bare 1 tastetrykk så gjør den alt for deg, det var den linken jeg skulle sende deg ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg