Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brukbart gullnummer?

NYTT TEMA
nokiabruker
nokiabrukerInnlegg: 1
08.03.10 21:28

Har planer om å kjøpe meg et gullnummer, og ser at det er ganske godt utvalg på finn.no... Noen som vet om noen spesielt gode tilbud? Ellers fant jeg dette, og lurer på om jeg kanskje skal slå til her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21231516

er ikke det en grei pris for det nummeret?

piezo
piezoInnlegg: 5309
08.03.10 22:30

Tja, den er i det minste halvveis edruelig priset. Enormt mange numre som egentlig ikke er spesielt enkle å huske som blir lagt ut til hysteriske summer.

ferrek
ferrekInnlegg: 15672
08.03.10 23:07

Absolutt et godt nummer til den prisen det der. Det er vel i teorien ikke et gullnummer, et gullnummer skal kun inneholde to forskjellige siffere etter hva jeg har fått med meg. Men det er fortsatt et godt marked for sølv- og bronsenummere.

Selv så har jeg et nummer jeg skal legge ut for salg når alle fjortisene med to like siffere blir lei av å spamme finn.no med sine annonser. Jeg sikter dog høyere enn 1300 kr. ;-)

Shimon
ShimonInnlegg: 10220
09.03.10 02:49

Det er jo 998 88 848, så får du vurdere hvor gull det er ut fra det....

Prisen
PrisenInnlegg: 10420
09.03.10 20:26
nokiabruker: Har planer om å kjøpe meg et gullnummer, og ser at det er ganske godt utvalg på finn.no... Noen som vet om noen spesielt gode tilbud? Ellers fant jeg dette, og lurer på om jeg kanskje skal slå til her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21231516 er ikke det en grei pris for det nummeret?

Greit nummer for prisen, men langt fra gullnummer.

Hummle91
Hummle91Innlegg: 34
10.03.10 22:51

Som de fleste andre her har sagt så er det en grei pris for nummeret. Men er langt ifra et gullnummer. Hvis du er ute etter et gullnummer så må du nok ut med mer enn 1300,- 

- Hummle

Never2Mind
Never2MindInnlegg: 32
20.03.10 15:19

Jeg har ett nr jeg selger, 99332210. Om det er et gullnr eller ikke vet jeg ikke. Men jeg syns det var enklere å huske enn det du nevnte! :P

MrNurse
MrNurseInnlegg: 232
30.03.10 14:05

Kan jeg spørre hva som er poenget med ett slik nr? For det første trenger man ikke å kunne nr lenger, man lagrer de på telefonen... For det andre så lærer alle seg vel noen kombinasjoner med enkle tall om en trenger det...? Jeg kan da mange nummer i hodet selv om det ikke er noe "gullnummer". Er det slik at et gullnummer er noe en syns er lett å huske selv? I såfall har jeg selv ett gullnummer og :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg