Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Creative Zen

NYTT TEMA
finanskisen
finanskisenInnlegg: 3799
11.03.10 12:10

Prøver å koble spilleren til stereoanlegg via aux-inngangen. Lyden virker, men spilleren går over i "hvile modus", dvs. skjermen blir svart, og jeg får ikke velge sanger, eller gjøre andre ting.

Noen som kan hjelpe ?

Karim_Benzema
Karim_BenzemaInnlegg: 2890
11.03.10 18:49
finanskisen: Prøver å koble spilleren til stereoanlegg via aux-inngangen. Lyden virker, men spilleren går over i "hvile modus", dvs. skjermen blir svart, og jeg får ikke velge sanger, eller gjøre andre ting. Noen som kan hjelpe ?

Tastelåsen?.. holdt den knappen inne,så 'tar du av tastelåsen'

finanskisen
11.03.10 19:28

Er det skyveknappen på oversiden du mener ? Den du slår av og på spilleren med ?

Power_Fox
Power_FoxInnlegg: 3555
11.03.10 19:31

Creative Zen er et veldig bra merke,, men de kan dessverre oppføre seg litt rart noen ganger,, synd:-( hadde min i flere år..

(Innlegget ble redigert 11.03.10 19:32)

Karim_Benzema
Karim_BenzemaInnlegg: 2890
12.03.10 14:30
finanskisen: Er det skyveknappen på oversiden du mener ? Den du slår av og på spilleren med ?

Har ikke iPoden forran meg nå..men liksom oppe til høyre (når man holder iPoden onklig)

monsanto3
monsanto3Innlegg: 2375
13.03.10 00:25
finanskisen: men spilleren går over i "hvile modus", dvs. skjermen blir svart, og jeg får ikke velge sanger, eller gjøre andre ting.

Jeg har en Creative Zen V, og her er funksjonen for skjermsparermodus slik:

Gå med "tilbake"-knappen til hovedmenyen. Velg "system" - "spillerinnstillinger" - "skjermtid". Her kan du (på min spiller) bare velge maks. 30 sekunders skjermtid før spilleren går i svart skjerm. Dersom du har en annen modell, er dette forklart nærmere i brukerhåndboken som fulgte med på installasjons-CDen din. Skjermen aktiveres forresten påny dersom du trykker en hvilken som helst funksjonsknapp (tilbakeknappen, for eksempel), så hva er egentlig problemet her?

finanskisen
13.03.10 23:58

Fant ut av det. Utgangen fra spilleren er en a/v utgang. Jeg slo av videoinnstillinger (valgene er ntsc, pal og av/off. Dette gjorde susen. De andre valgene er for å vise video på tv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg