Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva slags musikk system er best?

NYTT TEMA
Charme74
Charme74Innlegg: 3616
14.03.10 16:56

Jeg kjøpte meg en pc for en stund siden og jeg har en veldig gammel cd spiller som trenger å fornyes. 

Jeg har også en mobil som jeg kan laste ned musikk på, men det er vanskelig å få tak i øretelefoner til den og jeg tror ikke at jeg kommer til å bruke den når jeg er ute å går. 

Jeg har sett litt på cd spillere som har usb utganger og har lurt litt på om jeg skal kjøpe meg en sånn en. 

Hva er egentlig best av å kjøpe vanlige cd og å laste musikk ned i fra pc?

Jeg har veldig dårlig høytaler på pc, men bruker den til å spille online.

Jeg trenger et nytt "musikksenter" og lurer på hva jeg burde kjøpe ? Har du noen råd? 

Burde jeg kjøpe en i pod med tilhørende høytalere? De ser fine ut, men da får jeg ikke spilt de gamle cd mine. 

Noen tips? Jeg har ikke så mye plass i leiligheten så det kan ikke være noe som dekker en hel vegg, helst skal det være noe lite. 

Takker for gode råd. 

Et spørsmål til. Når jeg laster ned musikk på f.eks itunes, kan jeg brenne det over til en cd eller minnebrikke(usb brikke)? Jeg har bare brukt vanlig musikk cd før så jeg kan ikke så mye om itunes osv. 

monsanto3
monsanto3Innlegg: 2375
15.03.10 01:04

Hmmmm. Det er noen uavklarte spørsmål her, det blir litt "løst". Hva med detaljerte opplysninger om merke/modell mht:

PC? CD-spiller? Mobil? Og ikke minst: Budsjett. Det er nesten ikke grenser for hva du kan få til i en liten leilighet, dersom kronasjene ikke spiller noen rolle...

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd at det vil ta adskillige måneder å komme dit"

Charme74
Charme74Innlegg: 3616
15.03.10 19:17
monsanto3: Hmmmm. Det er noen uavklarte spørsmål her, det blir litt "løst". Hva med detaljerte opplysninger om merke/modell mht: PC? CD-spiller? Mobil? Og ikke minst: Budsjett. Det er nesten ikke grenser for hva du kan få til i en liten leilighet, dersom kronasjene ikke spiller noen rolle... "Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd at det vil ta adskillige måneder å komme dit"

Ja, jeg skjønte vel egentlig at dette var litt rablet ned i farten greier. Jeg har en emachine, en LG telefon og et lavt budsjett. Jeg så litt på en liten cd spiller med usb port hos elkjøp men jeg er som sagt litt usikker. Jeg vet at jeg har to valg, enten så kjøper en vanlig cd spiller med usb(er det å anbefale?), eller så kjøper noe som er litt mer hightech hvor det er noe digitalt og hvor jeg kan både spille ting fra pc og vanlig cd. Dekker usb porten det på en tilfredstillende måte?  Hva er egentlig et standard musikk system i dag? Jeg har ikke bil så det må være noe som jeg kan frakte hjem på buss.

Jeg tror at jeg bare skal kjøpe en ikke altfor dyr cd spiller med usb port, men jeg tenkte å høre litt her om hva som er normen i dag. Har sett noen som har kjøpt seg i pod med tilhørende høytaler. Det er veldig bra men litt knotete å sitte å laste ned alle sangene på nett fremfor å bare legge inn en cd.( jeg er litt gammeldags jeg veit det)

(Innlegget ble redigert 15.03.10 19:21)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg