Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CYDIA!!!!

NYTT TEMA
wajidhussein
wajidhusseinInnlegg: 100
17.03.10 23:01

hei,

jeg har akuratt kjøpt Iphone 3Gs.. Og leste på noen sider at man må jailbreak'e iphonen først...,men går det ann å laste ned cydia manuell altså uten at mobilen blir jailbreaket... Hva er jailbreak ?

tnx anyway ;)

LoneViking
LoneVikingInnlegg: 162
18.03.10 00:26

For å få Cydia må du jailbreake. Jailbreak er ganske enkelt at du åpner telefonen for installering av ting som ikke ligger på Appstore, altså ting som ikke er godkjent av Apple.

wajidhussein
18.03.10 20:57
LoneViking: For å få Cydia må du jailbreake. Jailbreak er ganske enkelt at du åpner telefonen for installering av ting som ikke ligger på Appstore, altså ting som ikke er godkjent av Apple

Ok...men kan du gi meg en link som er sikker at det går ? for iphone 3Gs , 32 Gb!

LoneViking
LoneVikingInnlegg: 162
18.03.10 22:47

http://ifon1.no/iphone/guider.html

Bare pass på at du gjør akkurat det som står, så skal det gå bra.

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3754
19.03.10 08:44

Det kan være greit å nevne at man kan miste funksjonalitet ved å jailbreake. Men det er fortsatt verdt det.

wajidhussein
20.03.10 16:13
Northridge: Det kan være greit å nevne at man kan miste funksjonalitet ved å jailbreake. Men det er fortsatt verdt det.

hva slaks funksjoner ?

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3754
20.03.10 19:07

Funksjoner og funksjoner fru Blom. Jeg får ihvertfall ikke brukt Skype, siden applikasjonen merker at telefonen er modifisert. Ikke at det er noe problem for meg, men det kan være verdt å nevne.

(Innlegget ble redigert 20.03.10 19:08)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg